کد خبر : 1695325 | 22 تیر 1399 ساعت 00:25 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: لالیگا؟ باید در بهترین فرم به چمپیونزلیگ برسیم

آرتورو ویدال معتقد است حتی اگر نتوانند قهرمان لالیگا شوند باید سعی کنند در فرمی عالی به بازی با ناپولی برسند.

ویدال: لالیگا؟ باید در بهترین فرم به چمپیونزلیگ برسیم

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال بار دیگر برای بارسا گلزنی کرد و توانست تعداد گل هایش را به عدد هشت در فصل جاری برساند. بهترین رکورد او مربوط به فصل 14-2013 است که با پیراهن یوونتوس توانست 11 گل به ثمر برساند. با تک گل او بود که بارسا توانست وایادولید را شکست دهد و موقتا فاصله با رئال را به یک امتیاز کاهش دهد.

 

 

1510506

 

 

ستاره شیلیایی در پایان بازی گفت:« بازی دشواری بود. وایادولید خیلی خوب بازی کرد و کار را اندکی برای مان دشوار کرد اما در نهایت مهم کسب پیروزی بود. کمی در ریتم بازی مشکل داریم و باید از این نظر بهتر شویم. باید در زمین متمرکزتر باشیم. به این برد برای تعقیب رئال نیاز داشتیم و از این بابت خوشحالم.»

 

گلزنی:« از این نظر آمار خوبی در فصل جاری دارم. مهم این است گل هایم به کار تیم بیایند. امروز هم گلم سه امتیاز ارزش داشت و در یک بازی دشوار هم به ثمر رسید. امیدوارم روند گلزنی هایم ادامه دار باشد.»

 

واکنش های نجات بخش تراشتگن:« وقتی کنترل بازی را در دست داریم، تیم های رقیب منتظر اشتباه ما می نشینند تا ضد حمله بزنند. در اینگونه مواقع تراشتگن مشکلات را حل می کند و به ما در حال کمک کردن برای حفظ پیروزی هاست.»

 

قهرمانی:« دیگر چیزی دست ما نیست و تنها کاری که از دست مان بر می آید، کسب سه امتیازها در بازی های باقیمانده برای امیدواری تا روز پایانی است. اگر قهرمان لالیگا نشویم، هدف این است که حداقل بتوانیم در بهترین فرم به لیگ قهرمانان برسیم.»

 

دیدگاه‌ها