کد خبر : 1695327 | 22 تیر 1399 ساعت 00:28 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

این می‌تواند شروع نزول پرسپولیس باشد؛

گل محمدی: قهرمان نیستیم و نباید مغرور شویم

گل محمدی می‌گوید: بازی های آینده راحت نیست و اتفاقا به بازیکنان هم گفتم که نباید احساس غرور کنیم که اگر این اتفاق بیفتد، شروع نزول پرسپولیس می‌تواند باشد.

گل محمدی: قهرمان نیستیم و نباید مغرور شویم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به بازیکنانش توصیه می‌کنند که مغرور نشوند و این اتفاق را در صورت وقوع «شروع نزول پرسپولیس» می‌داند. او در صحبت هایش با اشاره به جدایی بیرانوند، تصمیم او را حرفه ای عنوان کرده و از رادوشوویچ به عنوان گلری مطمئن نام برده است. یحیی می‌گوید که ذهنیت برنده باعث شده تا پرسپولیس پیروزی های متوالی را کسب کند و حتی با غیبت بازیکنان هم مشکلی برایش پیش نیاید.

 

صحبت های سرمربی پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

 

* در محیط سه در چهار نمی‌شود صحبت کرد
کنفرانس مطبوعاتی که قرار بود برگزار شود، در فضای کوچک و بسته بود و برای کنفرانس خبری اصلا مناسب نبود و 7-8 نفر در فضای سه در چهار بودند و خطر زیادی داشت. به خاطر همین من خودم تشخیص دادم که آنجا مصاحبه نکنم اما بیرون این کار را انجام دهم که گفتند بنر نیست و در نهایت مصاحبه ای انجام نشد.

 

* بازی به بازی بهتر می‌شویم
بازی خوبی بود در مجموع؛ یکی از بازی های خوبمان در این سه بازی بود. از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت بازی خوبی را انجام دادیم و نسبت به دو بازی دیگر خیلی بهتر بودیم. هرچند که خیلی از بچه ها غایب بودند اما بچه های جانشین عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های خوبی داشتیم و فکر کنم بازی به بازی تیممان بهتر می‌‌شود و بچه ها در شرایط بازی قرار می‌گیرند. هر بازی هم حساسیت گرفتن سه امتیاز بیشتر می‌شود. خداراشکر این سه بازی بچه ها همت کردند و خدا کمک کرد و دعای خیر هواداران هم بدرقه راه ما بود و انشالله حمایتشان بدرقه راهمان باشد.

 

* همه می‌دانند چه وظیفه ای دارند
بازیکنان به وظایف خود آشنا هستند چه در بحث انضباطی کنار زمین و چه بحث های فنی داخل زمین. در تمرینات کار کردیم و هرکسی می‌داند چه وظیفه ای درون زمین دارد. یک قالبی تشکیل شده و هرکسی که درون قالب می‌آید انصافا چه جوان و چه باتجربه کارش را خوب انجام می‌دهد و هیچ نگرانی بابت نبود چند بازیکن نداریم. بچه ها ذهنیت خوب، قوی و ذهنیت برد دارند و این به روندشان و نتیجه گیری کمک می‌کند.

 

* قهرمان نشده ایم و نباید مغرور شویم
شش بازی مانده و 18 امتیاز؛ فکر می‌کنم روی کاغذ هم هنوز قهرمانی را به دست نیاوردیم اما شانس اول قهرمانی هستیم و وضعیتمان خوب است. بازی های آینده راحت نیست و اتفاقا به بازیکنان هم گفتم که نباید احساس غرور کنیم و این شروع نزول تیم می‌تواند باشد. باید محکم تر از قبل تمرین کنیم و تمرکز داشته باشیم تا عملکردمان بهتر از قبل باشد. تا امتیازات لازم را نگرفته باشیم دست بردار نیستیم و پرتلاش تر و با تمرکز بیشتر وارد مسابقات می‌شویم.

 

* رادو مطمئن و حرفه ای است
در هر صورت تصمیمی است که علی (بیرانوند) برای رفتن گرفت و تصمیم حرفه ای بود. او یک سال با ما قرارداد داشت و مبلغی هم به باشگاه رسید و انتقالی حرفه ای انجام شد. برای علی آرزوی موفقیت داریم و انشالله هرجا که هست موفق باشد و دوست داریم موفقیت های او را ببینیم. رادو را داریم، یک گلر جوان به نام امیرحسین بیات داریم. با این دو جلو می‌رویم و این دو هم از نظر تغذیه، استراحت و تمرکز باید بدانند در چه شرایط حساسی هستند. بازی های راحتی پیش رو نیست و امیدوارم مثل گذشته که رادو نشان داد گلر مطمئن و حرفه ای است، دوباره اینطور باشد و از این نظر نگرانی نداریم. هرچند علیرضا هم وزنه بود.

 

* پرسپولیس ذهن بزرگ و برنده دارد
اول باید از بازیکنان تشکر کنم به خاطر این که همیشه تشنه پیروزی هستند و عطش برد دارند و این در وجودشان نهادینه شده اند و هیچ وقت دوست ندارند بازنده باشند و مهم ترین دلیلی که این پیروزی ها تداوم دارد فکر کنم همیشه باشد. از آن ها به خاطر این حس خوب تشکر می‌کنم و فکر کنم تنها کاری که می‌توانیم کنیم این است که از نظر فکری و روانی آن ها را آماده تر کنیم. فکر کنم مهم ترین دلیل ذهن بزرگی است که دارند و دوست دارند همیشه برنده باشند و این فاکتور مهمی است که ما در تیم داریم.

 

* برای شکست فولاد وارد زمین می‌شویم
فولاد هم تیم خوب و جوانی است و سرعت خوبی دارند و 5 بازی اخیر را هم با پیروزی پشت سر گذاشته اند. طبیعتا بازی راحتی نیست اما بازی خانگی ماست. درست است که هواداران نیستند ولی باید از این امتیاز بازی کردن در آزادی بهترین استفاده را ببریم. قطعا نیت ما برای برد است و انشالله امیدوارم که بازی از نظر فنی زیبا باشد و در آخر هم نتیجه برایمان مهم است؛ دوست داریم این سه امتیاز هم برای ما باشد.

دیدگاه‌ها