کد خبر : 1695378 | 22 تیر 1399 ساعت 11:15 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

6 امتیاز از 7 بازی؛موتور سپاهان کی روشن می‌شود؟

سپاهانی‌ها با تساوی شب گذشته برابر پارس جنوبی جم، شانس‌شان برای قهرمانی به حداقل رسید و بیشتر این اتفاق در لیگ نوزدهم، شبیه به یک معجزه شده است.

6 امتیاز از 7 بازی؛موتور سپاهان کی روشن می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" به نظر می‌رسید با عبور از پارس جنوبی جم، یکی از تیم‌های پایین نشین جدول شاگردان قلعه نویی به تعقیب پرسپولیس با فاصله 12 امتیاز ادامه دهند اما اشتباه وحشتناک طیبی در آخرین دقایق، سه امتیاز را برای ژنرال و شاگردانش به یک امتیاز تقلیل داد تا فاصله با صدرجدول به 14 امتیاز برسد و احتمال قهرمانی طلایی‌پوشان در لیگ نوزدهم به حداقل برسد.

 

آن‌ها که هفته گذشته نیز در تهران و برابر سایپا هم متوقف شده بودند، روند خوبی را دیدارهای اخیر خود سپری نکرده‌اند و شاید علت اصلی این موضوع ناامیدی به قهرمانی بعد از اتفاقات پیش از تعطیلی لیگ باشد. 

 

این نتایج به پس از شروع لیگ محدود نمی‌شود چرا که آن‌ها در 6 دیدار اخیر خود (3 بازی پیش از تعطیلات و 3 بازی پس از تعطیلات) تنها 7 امتیاز گرفته‌اند که برای یک تیم مدعی قهرمانی، بسیار آمار ناامید کننده‌ای به نظر می‌رسد؛ هر چند که قلعه نویی پس از تساوی دیشب، همچنان امیدوار به قهرمانی صحبت کرد اما به نظر ژنرال باید تلاش کند تا با توجه به ترافیک مدعیان بالای جدولی، بتواند سهمیه مستقیم صعود به لیگ قهرمانان آسیا را در شش دیدار باقیمانده از لیگ نوزدهم کسب کند.

دیدگاه‌ها