کد خبر : 1695419 | 22 تیر 1399 ساعت 12:49 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ای از برلین، چهره ویژه زمین آزادی (عکس)

اشکان دژاگه که در ماه های اخیر در آلمان حضور داشت، به ایران بازگشته و دیروز نیز در زمین به میدان رفت.

ستاره‌ای از برلین، چهره ویژه زمین آزادی (عکس)

به گزارش ورزش سه، بسیاری تصور می‌کردند که کار اشکان دژاگه در فوتبال ایران تمام شده و او دیگر به تراکتور برنخواهدگشت اما پس از شکست تی تی ها مقابل نساجی، اشکان به تبریز آمد تا تیمش را از مخمصه رها کند و یک بار دیگر به ستاره تراکتور تبدیل شود. او در نخستین بازی فرصتی برای نمایش توانایی هایش پیدا نکرد و پیروزی سرخ های تبریز را از کنار زمین تماشا کرد اما در بازی دوم مقابل استقلال به میدان رفت.

 

دژاگه که اولین بازی اش برای تراکتور را هم در مقابل استقلال و در ورزشگاه آزادی انجام داده بود، باتوجه به دوری طولانی مدت از تمرین و مسابقه، از روی نیمکت بازی را استارت زد اما کمی بعد از سوت شروع، ساکت الهامی او را به پشت دروازه فرستاد خود را گرم کند اما حضور دژاگه در زمین تا دقیقه 80 میسر نشد و او سرانجام در ده دقیقه پایانی جای ساسان انصاری را در ترکیب گرفت.

 

 

اگرچه هافبک خوش تکنیک تراکتوری ها نمایش درخشانی را در طول بازی ارائه نکرد و چند بار هم توپ را لو داد اما بازگشتش به میدان خبر خوبی برای تی تی هاست. تی تی هایی که باتوجه به ابتلا ویلیان میمبلا به ویروس کرونا شرایط سختی را در خط هافبک تجربه می‌کنند و حضور ستاره ای چون دژاگه خبر خوبی برایشان محسوب می‌شود.

 

او که یک دهه از حضورش در فوتبال ایران می‌گذرد، حالا باید تلاش کند تا دوباره به فرم ایده آل خود برسد و دیدارهای حساس به تیمش کند. تراکتور دو بازی بسیار سخت دیگر را هم مقابل سپاهان و شهرخودرو دارد که شاید تا حد زیادی تکلیف سرخ های تبریز برای کسب سهمیه را نیز روشن کند و بدون تردید نمایش دژاگه در نتایج این بازی اثرگذار خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها