کد خبر : 1695429 | 22 تیر 1399 ساعت 13:07 | 15.6K بازدید | 5 دیدگاه

تعداد کرونایی ما برای یک تیم فوتبال زیاد است

سعادتمند: مطمئنم دیدار با پارس تکرار می شود

مدیرعامل باشگاه استقلال با اطمینان می گوید نتیجه دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی 3 بر صفر نخواهد شد.

سعادتمند: مطمئنم دیدار با پارس تکرار می شود

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال صبح امروز در گفت و گوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما حضور یافت و صحبت هایی را درباره شرایط تیمش اجام داد.


او ابتدا در پاسخ به سوالی درباره شایعه ابتلایش به ویروس کرونا بیان کرد: من خوبم و مشکلی ندارم و برای همه بچه‌های تیم که تعداد زیادی درگیر با این ویروس شده‌اند، آرزوی سلامتی دارم.


مدیرعامل استقلال درباره صحبت های هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی مبنی بر اینکه پرونده دیدار با استقلال را به فیفا می کشانند، تاکید کرد: افاضلی برای من قابل احترام است، ولی برخی اظهارات او به ویژه درخصوص انجام تست‌های تشخیص کرونا در بیمارستان آتیه اصلاً صحت ندارد. درخصوص تست‌ها هم ابتدا باید بگویم که بیمارستان مسیح دانشوری مرجع مبارزه با کرونا در کشور و پرچم‌دار این کار است. بچه‌های ما نیز چهار، پنج بار تست دادند که جواب این تست‌ها در چهار نوبت منفی بود.


وی ادامه داد: قبل از بازی با پارس جنوبی و با وجود اینکه تیم ما پیش از آن در خوزستان بازی کرده بود، بازهم جواب تست‌ها منفی بود، اما به فاصله سه روز جواب تست آنالیزور تیم مثبت شد و بر همین اساس تصمیم گرفتیم از سایر اعضای تیم نیز تست بگیریم. در تست اولیه پاسخ 6 نفر از بازیکنان مثبت بود و در تست بعدی نیز جواب 6 نفر دیگر مثبت درآمد که البته داریوش شجاعیان و دو نفر دیگر در لیست تیم حضور نداشتند. دیروز هم که جواب تست سیاوش یزدانی مثبت شد. تعداد کرونایی‌های تیم زیاد و انجام بازی با پارس جنوبی غیر ممکن بود. تدابیر لازم برای اعزام تیم به جم را دیده بودیم، اما تیم قابلیت برگزاری مسابقه را نداشت.

 

1501320


سعادتمند درباره اضافه شدن تعداد کرونایی ها تاکید کرد: تست‌هایی که گرفته می‌شود، یک پروسه زمانی دارد. در واقع باید بازه زمانی هر کدام سپری شود. الان هم که کارگر و یزدانی به لیست کرونایی‌ها اضافه شده‌اند و البته جواب تست دو، سه نفر دیگر منفی شده است. از 1.5 ماه قبل متقاضی حضور 5 نفر از بازیکنان امید در لیست بزرگسالان بودیم که سازمان لیگ موافقت نکرد، اما در نهایت متاسفانه از بین همان 5 بازیکن امید نیز تست دو نفرشان مثبت شده است. بنابراین تعداد کسانی که در تیم استقلال تست‌شان مثبت شده، بالای 8 نفر هستند و این تعداد کمی در یک تیم فوتبال نیست.


وی درباره اینکه گفته می شود ممکن است دیدار با پارس جنوبی 3 بر صفر شود، گفت: مطمئن هستم که این دیدار، یک بازی معوقه خواهد بود. تابع تصمیماتی هستیم که از طریق سازمان لیگ، ستاد مبارزه با کرونا و دستگاه‌هایی که نظر می‌دهند، هستیم. مطمئن هستم که این بازی به صورت معوقه برگزار می‌شود، چون در زمانی که قرار بود برگزار شود، 25 درصد از اعضای تیم مبتلا به کرونا بودند. فکر می‌کنم بازی صد درصد برگزار خواهد شد.


سعادتمند درباره عزل و نصب های متعدد خود در باشگاه استقلال افزود: آقای گوهری که چندروز قبل از روابط عمومی باشگاه استعفا کرد، همین الان در آی‌سی‌یو است و قابلیت ادامه همکاری نداشت. آقای خلف نیز درگیر مشکلات مربوط به تصادف پسرش شد و البته الان نیز با هم همکاری می‌کنند و مشکل خاصی نیست. برخی دوستان اصرار دارند که بگویند این عزل و نصب‌ها زیاد بوده، اما روی هم دو، سه نفر در قالب سرپرست بودند و در نهایت نسبت به تغییرات اقدام کردیم.

دیدگاه‌ها