کد خبر : 1695548 | 22 تیر 1399 ساعت 22:30 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان صفر- نود ارومیه صفر

لیگ یک/ بدون گل اما نفسگیر در صدر جدول

مسابقه تیم های مس کرمان و نود ارومیه همانطور که انتظار می رفت بسیار پربرخورد و حساس و پراز صحنه های جنجالی و اعتراض آمیز بود که نهایتا بدون گل به پایان رسید.

 لیگ یک/ بدون گل اما نفسگیر در صدر جدول 

به گزارش" ورزش سه" مسی ها که امروز میزبان تیم دونده و شگفتی ساز نود ارومیه بودند در نیمه اول با ضربات یاسر فیضی سه بار فرصت به پاشنه چرخاندن دروازه حریف را داشتند که بی دقتی این مهاجم مس باعث از دست رفتن این فرصت های طلایی شد. در نیمه دوم نود روی پرتاب های اوت و ضربات بلند روی دروازه کرمانی ها خودی نشان داد حتی یکبار دروازه این تیم را باز کرد اما داور به دلیل خطا روی دروازه بان این گل را مردود اعلام کرد.

 

 

1510779

 


با این وجود و با توجه به اینکه هر دو تیم از روی نیمکت بازی را بافریاد و تغییرات تاکتیکی دنبال می کردند داور سوت پایان مسابقه را به صدا در آورد تا مس کرمان با تک امتیاز این مسابقه شرایط بهتری در جدول پیدا کنند. آن ها حالا با توجه به شکست آلومینیوم با تیم دوم جدول هم امتیاز هستند و دیدار مستقیم این دو تیم می تواند به نوعی فینال زودرس لیگ برای شناخت دومین تیم صعودکننده باشد. نود ارومیه هم با این تساوی امروز 48 امتیازی شد تا شانس خود را برای صعود زنده نگه دارد.

دیدگاه‌ها