کد خبر : 1695566 | 22 تیر 1399 ساعت 23:50 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل ناکامی یونایتد در سال های اخیر از نظر ستاره صرب

نمانیا ماتیچ ستاره صرب منچستریونایتد می گوید که این تیم در صورت 10 یا 20 درصد پیشرفت می تواند برای قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر بجنگد.

دلیل ناکامی یونایتد در سال های اخیر از نظر ستاره صرب

به گزارش "ورزش سه"، تیم اوله گنار سولسشر از اواخر ماه ژانویه عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داده و با وجود بازیکنانی نظیر برونو فرناندز و میسون گرین وود نتایج بسیار خوبی کسب کرده است؛ موضوعی که حالا شیاطین سرخ را به یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کرده است.

 

 

1509843

 

 

نمانیا ماتیچ هافبک صربستانی منچستر یونایتد اما معتقد است که حالا جوانان این تیم به بلوغ کافی رسیده اند. او در این باره گفت: " باید صادق باشم. کسب نتایج خوب توسط تیم ما آسان نبود زیرا بازیکنان جوان زیادی داشتیم که تجربه بازی در سطح بالا را نداشتند. اما این دوره انتقال تیم ما بود و فکر می‌کنم که بسیاری از بازیکنان به بلوغ رسیده اند.

 

من می توانم از مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال و میسون گرین وود نام ببرم. آنها می‌دانند که مسئولیت زیادی بر گردن شان است و به خوبی این موضوع را نشان می دهند."

 

 

1432084

 

 

ماتیچ در ادامه گفت: " موفقیت در گذشته برای ما بسیار دشوار بود زیرا تناقض زیادی در تیم وجود داشت. اما من فکر می‌کنم که حالا کاملاً باتجربه و آماده شده ایم. اگر بتوانیم 10 یا 20 درصد پیشرفت کنیم، آن موقع خواهیم توانست که برای قهرمانی در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بجنگیم."

دیدگاه‌ها