کد خبر : 1695572 | 23 تیر 1399 ساعت 00:39 | 34.9K بازدید | 1 دیدگاه

۱۵ کرونایی استقلال رسیدند، بازیکن ما نه؛

الهامی در جلد مورینیو و گواردیولا!(عکس)

سرمربی تراکتور به تاخیر در رسیدگی به وضعیت جسمانی بازیکن تیمش از سوی کادر پزشکی اعتراض جالبی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور پس از برد ارزشمند مقابل صنعت نفت، در هفته بیست و چهارم نیز سعی در کسب امتیاز در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال داشت تا شرایط خود را در جدول بهتر کند؛ هرچند آنها با وجود نمایش خوبی که ارائه دادند، نتوانستند به برتری برسند ولی تساوی در یک مسابقه خارج از خانه حساس نیز می‌تواند آنها را از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار دهد.

 

 

 

 

ساکت الهامی که از لحظه شروع تا پایان مسابقه با استقلال، تب و تاب زیادی در کنار زمین داشت و با هیجان زیادی شاگردان‌اش را برای اجرای تاکتیک‌های دفاعی و ایجاد حملات هدایت می‌کرد، چندین مقطع و در زمان فریاد زدن‌های کنار زمین‌اش، صحبت‌هایی با بازیکنان و کادر تیمش به میان آورد که جالب توجه بود.

 

در دقیقه ۶۱ که رضا اسدی، مدافع میانی تراکتور به دلیل آسیب دیدگی و خون‌ریزی از ناحیه سر به بیرون از زمین منتقل شده بود، روی دروازه این تیم حملاتی به وجود آمد که در همین حین الهامی از کادر پزشکی تیمش خواست تا زودتر به وضعیت بازیکن مصدوم‌شان رسیدگی کنند.

 

 

 

 

سرمربی جوان تراکتور در صحنه‌ای که صدای او از پای گیرنده‌های تلویزیونی هم به گوش می‌رسید، با طعنه به بازگشت زودهنگام و بهبودی استقلالی‌هایی که گفته می‌شد به کرونا مبتلا شده‌اند، به پزشکان تراکتور گفت: «زود باش کار رو. برای اون‌ها ۱۵ تا کرونایی داشتن، خوب شدن ولی برای ما هنوز سر بازیکن رو نبستن»

 

الهامی که قبل از شروع مسابقه با استقلال هم تاکید کرده بود آبی‌ها بازیکنان بیشتری در اختیار دارند و تراکتور ضرر زیادی نسبت به حریف‌شان در زمان کرونا داشته است، در جریان مسابقه هم با این اظهار نظر به کادر پزشکی تیمش، به نوعی این موضوع را عنوان کرد.

 

 

 

 

درخواست رسیدگی زودتر به مصدومیت رضا اسدی و بازگردان او به مسابقه از سوی الهامی به پزشکان تراکتور، یادآور مجادله‌ای بود که ژوزه مورینیو در زمان سرمربیگری چلسی با اِوا کارنیرو، پزشک تیمش برای زودتر اضافه کردن ادن هازارد به ترکیب داشت و همچنین درگیری‌ای که پپ گواردیولا در زمان حضورش در بایرن مونیخ با مولر ولفارت، پزشک سرشناس این تیم پیدا کرده بود.

دیدگاه‌ها