کد خبر : 1695602 | 23 تیر 1399 ساعت 11:13 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد رسیده، اما نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد

واکنش سیدمحمد موسوی به پیشنهاد تیم لهستانی

ستاره تیم ملی والیبال ایران بعد از پیوستن به تیم سایپا پیشنهادی جدی را از یک تیم لهستانی دریافت کرده است.

واکنش سیدمحمد موسوی به پیشنهاد تیم لهستانی

به گزارش "ورزش سه"، از چند روز قبل برخی رسانه های لهستانی از مذاکره باشگاه چارنی رادوم با سیدمحمد موسوی خبر داده بودند. با این حال وقتی با قربانی، سرپرست تیم سایپا تماس گرفتیم، او اعلام کرد موسوی با نارنجی پوشان قرارداد دارد و قرار نیست جدا شود.


برای پیگیری بیشتر با سیدمحمد موسوی تماس گرفتیم. این بازیکن باتجربه تیم ملی والیبال ایران که فصل گذشته برای اولین بار طعم حضور در یک لیگ خارجی را چشید و عملکرد موفقی هم در ترکیب تیم اولشتین در پلاس لیگا داشت، پیشنهاد خارجی خود را تایید می کند.


سیدمحمد موسوی در این باره به "ورزش سه" گفت: سرمربی تیم چارنی رادوم لهستان به من پیام داد و وضعیتم را پرسید. او از علاقه مندی خودش و این باشگاه برای حضور من در تیمشان صحبت کرد و در واقع پیشنهاد داد که در فصل پیش رو در ترکیب این تیم بازی کنم.


وی درباره اینکه پاسخ او به این پیشنهاد چیست، عنوان کرد: فعلا نمی توانم با قاطعیت اظهارنظر کنم. باید ببینیم که در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد.


در روزهای اخیر اخباری مبنی بر مثبت شدن تست چند بازیکن تیم سایپا منتشر شد. در این رابطه هم از موسوی پرسیدیم که او گفت: من هم تست دادم که پاسخ آن منفی بود. فعلا که سعی می کنم بیشتر در خانه باشم. البته بازیکنانی هم که تستشان مثبت شده، اکثرا علائم خاصی ندارند، اما در قرنطینه خانگی هستند.

 

دیدگاه‌ها