کد خبر : 1695627 | 23 تیر 1399 ساعت 12:53 | 34.5K بازدید | 4 دیدگاه

چرا آرژانتین لئو مسی را جنتلمن می‌داند؟

وقتی مسی به آرژانتینی‌ها گل زد و عذرخواهی کرد

لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا در طول دوران فوتبالی خود یک بار به خاطر گلزنی به حریف عذرخواهی کرده. اتفاقی که در سال 2015 رخ داده.

وقتی مسی به آرژانتینی‌ها گل زد و عذرخواهی کرد

به گزارش "ورزش سه"، مسی در سالهایی که خود را به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال شناسانده صحنه‌های جالب توجه زیادی خلق کرده ولی یکی از این صحنه‌ها در نوع خود منحصربفرد بوده. صحنه عذرخواهی ستاره آرژانتینی به خاطر گلزنی در یک بازی!

 

این اتفاق به سال 2015 برمی‌گردد‌، زمانی که مسی در رقابتهای جام باشگاه‌های جهان درحالیکه با پیراهن بارسلونا به تیم ریورپلاته آرژانتین گلزنی می‌کند علاوه بر اینکه از شادی کردن به خاطر گلزنی به باشگاه آرژانتینی خودداری می‌کند دست خود را به نشانه عذرخواهی بالا آورده و از اینکه به تیمی از کشورش گلزنی کرده عذرخواهی می‌کند.

 

1510866

 

در جریان این بازی که در نهایت با پیروزی 3-0 بارسلونا به پایان رسید مسی بعد از آنکه دروازه ریورپلاته را باز کرد مسی برای ادای احترام به 16هزار نفر هوادار ریورپلاته که خود را به استادیوم محل برگزاری بازی رسانده بودند دستش را به علامت عذرخواهی بالا برد.

 

رسانه‌های آرژانتینی از این حرکت مسی به شدت استقبال کرده و این کار او را شایسته یک جنتلمن واقعی تفسیر کردند.

 

1510868

 

مسی بعد از بازی در گفتگویی با وبسایت فیفا در این باره گفت:" من می‌دانم هواداران آرژانتینی برای اینکه خودشان را به اینجا برسانند چقدر تلاش کرده‌اند و چه سختی‌هایی را پشت سر گذاشته‌اند. همینطور می‌دانستم در جریان بازی چقدر هیجان‌زده هستند".

 

ابرستاره بارسلونا در ادامه این مصاحبه گفت:" در این شرایط من به عنوان یک آرژانتینی گل اول را به ریور زدم و همه آن شور و حال را برایشان خراب کردم. نمی‌دانم که در آن لحظه واقعا داشتم می‌گفتم متاسفم ولی بدون شک حرکتم نوعی عذرخواهی بود".

 

 

دیدگاه‌ها