کد خبر : 1695639 | 23 تیر 1399 ساعت 13:54 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

گل زدن به مهدی رحمتی واقعا سخت است

بارانی: بازیکنی که 10 بازی لیگ برتری ندارد حرف نزند!

هافبک دفاعی سایپا به ماجرای خراب کردن پنالتی‌اش مقابل شهرخودرو پرداخت و مهدی رحمتی که در دوره پیکان با او هم‌‎تیمی بوده را تمجید کرد.

بارانی: بازیکنی که 10 بازی لیگ برتری ندارد حرف نزند!

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در شرایطی در مشهد به تساوی برابر شهرخودرو رسید که صادق بارانی، هافبک این تیم یک پنالتی حساس را مقابل مهدی رحمتی از دست داد. او درباره این بازی اینطور توضیح می‌دهد: سه بازی سخت داشتیم و مقابل 3 تیمی بازی کردیم که جزو بهترین تیم‌های ایران هستند. خیلی‌ها فکر می‌کردند ما با 3 باخت از این بازی‌ها خارج می‌شویم و به ته جدول سقوط می‌کنیم ولی به خودمان و کارمان ایمان داشتیم و فکر می‌کنم با نتایج خوب از این بازی‌ها خارج شدیم.

وی در مورد اینکه اگر سایپا این 3 بازی را می‌باخت الان در خطر سقوط بود هم گفت:‌ فکر می‌کنم شخصیت سایپا فراتر از این باشد که بخواهد گزینه سقوط باشد. البته امتیازها در نیمه دوم جدول نزدیک است ولی با این حال هیچ وقت به چنین مواردی فکر نکردیم. ما هیچ وقت خودمان را در خطر سقوط حس نکردیم و نمی‌کنیم و بدون استرس هم وارد این بازی‌ها شدیم و خدا را شکر نتایج قابل قبولی گرفتیم.

 

بارانی در مورد اینکه این تیم متهم به بازی بسته و تدافعی شده است و خصوصاً در بازی با سپاهان این موضوع زیاد مطرح شد هم توضیح داد: اینطور هم نیست که تدافعی بازی کنیم و برای مساوی به زمین برویم ولی خب باید شرایط تیم‌ها را هم در نظر گرفت. گفتنش قشنگ نیست ولی فکر می‌کنم 3 بازیکن تعویضی سپاهان قراردادشان به اندازه کل بودجه تیم ما است.

هافبک سایپا در مورد بازی با شهر خودرو هم گفت: بازی خیلی خوبی بود و البته فکر می‌کنم اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم و درخشش رحمتی نبود می‌توانستیم با دست پر خارج شویم و هر 3 امتیاز این مسابقه را بگیریم ولی خب یک امتیاز هم مقابل این تیم خوب است.

 

1329232

 

بارانی در مورد پنالتی از دست رفته‌اش در این دیدار گفت: من پنالتی خوبی زدم و هم محکم بود و هم زاویه داشت ولی خب گل زدن به مهدی رحمتی حتی روی ضربه پنالتی هم کار سختی است و بیخود مهدی رحمتی نشده است. به هر حال از این بابت از هم تیمی‌هایم معذرت می‌خواهم.

وی در مورد اینکه گل سهرابیان باعث شد آن پنالتی کمتر به چشم بیاید هم گفت: از آرمین ممنونم و او زحمات بچه‌ها را به نتیجه رساند و باعث شد با شکست بازی را تمام نکنیم. امیدوار بودم تیم گلزنی کند و آن پنالتی به نوعی جبران شود و در کل خدا را شکر که کار را به تساوی کشاندیم.

 

بارانی در مورد انتخاب پنالتی‌زن‌های سایپا گفتاشت: در تمرینات همیشه بخشی را به پنالتی زدن اختصاص می‌دهیم و هر کس تمرکز بالاتری داشته باشد او پنالتی می‌زند. پنالتی زن اصلی ما هم سلیمانی بود که آن موقع در ترکیب نبود و من حس کردم می‌توانم بزنم و این کار را کردم.

 

وی در مورد دیدارهای بعدی سایپا با تیم‌های نیمه دوم جدول هم گفت: از نظر ما هیچ دیداری آسان نیست و تیم‌های نزدیک به خودمان هم می‌آیند امتیاز از دست ندهند و این بازی‌ها هم یک جور دیگری سخت است و خودمان را آماده رویارویی با هر تیمی می‌کنیم.

هافبک سایپا در پایان با اشاره به صحبت‌های روز گذشته بازیکن شهر خودرو مبنی بر اینکه سایپایی‌ها از تساوی خوشحال بودند هم توضیح داد: من این شخص را نمی‌شناسم و او را هم تا به حال در شهر خودرو ندیده بودم. ما از تساوی خوشحال بودیم ولی باید بازی را می‌بردیم. اگر کسی قرار است صحبت کند بازیکنی باشد که حداقل 10 بازی لیگ برتری داشته باشد و شهر خودرو به اندازه کافی بازیکنان بزرگ دارد که صحبت کنند.

دیدگاه‌ها