کد خبر : 1695658 | 23 تیر 1399 ساعت 15:10 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

روژه میلا:

کنار مسی بازی می کردم، به هر تیم 5 گل می زدم

اسطوره فوتبال کامرون بازی کنار مسی را رویایی دانست و اینکه می توانست به لطف پاس های او در هر بازی 5 گل به ثمر برساند.

کنار مسی بازی می کردم، به هر تیم 5 گل می زدم

به گزارش "ورزش سه"، روژه میلا ستاره تیم ملی کامرون در جام جهانی 1990 بود. تیمی که تا یک چهارم نهایی جام نیز صعود کرد و با شکست از انگلیس نتوانست راهی نیمه نهایی شود. کامرون شگفتی سازی را با پیروزی 1-0 بر مدافع عنوان قهرمانی یعنی آرژانتین در همان بازی نخست شروع کرد و لقب شیرهای رام نشدنی را به خود اختصاص داد.

روژه میلا بهترین گلزن کامرونی ها بود و 30 سال پس از آن جام به یاد ماندنی در مصاحبه با نشریه اسپورت شرکت کرد.

 

 

1510891

 

 

میلای 68 ساله اخیرا گفته بود که بهترین بازیکن تاریخ از نظر او پله است و ترجیح داد این دو را بالاتر از مارادونا و لیونل مسی قرار دهد. او در این رابطه به اسپورت گفت:« برای من پله ستاره ای به همتاست چون او در دوران خودش 30 سال از همه جلوتر بود. کاری که در 17 سالگی و در جام جهانی 1958 انجام داد، خارق العاده بود. هرگز بازیکنی به آن جوانی دیده نشده که تاثیر جهانی شگرفی از خود به جا بگذارد. به لطف او برزیل سه بار قهرمان جام جهانی شد و این یک رکورد غیرعادی است.»

 

 

1451734

 

 

میلا در مورد مسی گفت:« بدون تردید مسی در بین بهترین های تاریخ فوتبال جای دارد. به شخصه خیلی از مقایسه ها خوشم نمی آید. به خصوص قیاس بین بازیکنانی که پست های متفاوتی دارند و همچنین بازیکنانی که هم دوره نبوده اند. در مورد مسی می توانم بگویم که اگر کنار او بازی می کردم، هر بازی 5 گل می زدم.»

 

میلا در پایان گفت:« تماشای بازی رونالدو مسی را دوست دارم و بیش از همه در من شور و اشتیاق ایجاد می کنند. به عنوان یک آفریقایی نیز بازی های محمد صلاح و سادیو مانه را تعقیب می کنم و معتقدم می توانند در آینده برنده توپ طلا شوند. آفریقا به لطف این ستاره ها می تواند در رده های ملی به افتخارات جهانی جدیدی دست پیدا کند.»

 

 

1510207

دیدگاه‌ها