کد خبر : 1695659 | 23 تیر 1399 ساعت 15:22 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی صیادمنش در سوپرلیگ ترکیه

برای اللهیار دو دقیقه کافی نبود

صیادمنش بالاخره برای فنرباغچه به زمین مسابقه رفت.

برای اللهیار دو دقیقه کافی نبود 

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته سی و دوم سوپر لیگ ترکیه، تیم فنرباغچه که اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد، در اولکر استادیوم استانبول به مصاف تیم رده سومی سیواس اسپور رفت. در این بازی ایتدا تیم سیواس اسپور از حریف خود پیش افتاد اما یاران صیادمنش در دقیقه ی 27 توسط دنیز توروچ توانستند کار را به تساوی بکشانند. در حالیکه نیمه ی اول با همین نتیجه رو به پایان بود، امره کیلینیچ بازیکن سیواس نتیجه ی را به 2-1 تغییر داد و بازی با همین نتیجه به سود سیواس اسپور به پایان رسید.


در دقیقه 88 این مسابقه، اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی فنرباغچه به جای زننده ی تنها گل تیمش به میدان آمد و دو فرصت بسیار خوبی گلزنی نیز به دست آورد. ابتدا در دقیقه 90 و روی یک کرنر ارسالی، صیادمنش فرصت داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما ضربه ی سر این بازیکن که به زیبایی از دست مدافعان حریف فرار کرده بود، به شکل خطرناکی و با اختلاف میلی متری از بالای دروازه ی ممد ساماسا سنگربان اهل مالی سیواس اسپور به بیرون رفت. در این صحنه مدافعین و دروازه بان سیواس تنها نظاره گر توپ بودند و با خوش شانسی دروازه ی آنها باز نشد. در آخرین ثانیه های این دیدار، اللهیار بازهم فرصت داشت تا کار را به تساوی بکشاند. سانتر خوب بازیکن فنرباغچه در درون محوطه ی جریمه به صیادمنش رسید ولی ضربه ی سر این بازیکن به کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه ی سیواس اسپور به بیرون رفت تا اللهیار و تیمش در راه رسیدن به کسب امتیاز ناکام باشند.
اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان ایرانی فنرباغچه که در نیم‌فصل دوم همواره دور از فهرست یا جزو نفرات ذخیره بوده، پس از ۶ هفته نیمکت‌نشینی پیاپی در این دیدار وارد زمین مسابقه شد و نخستین بازی خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.


در این راستا امروز سایت «فاناتیک» و «فوتو مچ» ترکیه اولین بازی صیادمنش در سوپر لیگ ترکیه را بازتاب دادند. سایت «فوتومچ» نوشت: صیادمنش که در فصل گذشته با آرزوهای زیاد به فنرباغچه امد بالاخره اولین بازی خود را مقابل سیواس اسپور تجربه کرد. البته مهاجم ایرانی در این بازی از دقیقه 88 وارد زمین شد و فرصت زیادی برای درخشش نداشت.


فنرباغچه در صورت برتری در این بازی می توانست به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بشیکتاش، در جایگاه سوم قرار بگیرند ولی اکنون در جایی بهتر از رتبه ی هفتم قرار نگرفته اند.

دیدگاه‌ها