کد خبر : 1695666 | 23 تیر 1399 ساعت 15:28 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

عابدزاده می‌خواهد پای طارمی را قفل کند!

تیم ریوآوه پرتغال با داشتن مهاجم ایرانی‌اش یعنی مهدی طارمی روزهای خوبی را سپری می‌کند.

عابدزاده می‌خواهد پای طارمی را قفل کند!

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، این تیم با وجود فاصله 26 امتیازی با صدر جدول لیگ پرتغال، در رده پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته و این دوره از رقابت‌ها یکی از بهترین دوره‌های ریوآوه شناخته می‌شود. حتی این تیم با رده چهارم جدول هم فاصله نسبتاً زیادی (شش امتیازی) دارد اما حتی این هم نمی‌تواند از درخشش مهدی طارمی در ترکیب این تیم پرتغالی کم کند چرا که مهاجم ملی‌پوش کشورمان در روزهای اخیر به یکی از مهره‌های اصلی ریوآوه تبدیل شده است و نمایش بسیار خوب او در ترکیب تیمش، امیدهای زیادی را هم برای تیم ملی به وجود آورده است. طارمی در هفته‌های اخیر خوش درخشیده و توانسته است سهم زیادی در موفقیت‌های تیمش داشته باشد.


در هفته گذشته او با به دست آوردن یک پنالتی برای تیمش، سه امتیاز را به هم‌تیمی‌هایش هدیه کرد. او با این نمایش حالا انتظارها را از خود بالا برده است و هواداران ریوآوه چشم به ساق‌های طارمی دارند تا باز هم برای تیمشان گلزنی کند. این شرایط تیم رده پنجمی پرتغال و البته مهدی طارمی است که در این هفته از رقابت‌ها امروز باید به مصاف ماریتیمو برود، بازی که در حقیقت بیشتر از اینکه جدال پرتغالی‌ها باشد، یک جدال ایرانی است، چرا که مهدی طارمی امروز برای باز کردن دروازه یک دروازه‌بان ایرانی باید تلاش کند.


تیم ریوآوه در 5 بازی اخیر خود سه پیروزی به دست آورده و دو بار طعم تلخ شکست را چشیده است و در بازی امروز با برد هفته گذشته به میدان خواهد رفت.

 

1508279


تیم ماریتیمو با داشتن امیر عابدزاده در ترکیب‌اش و البته درون دروازه نسبت به فصول گذشته روزهای بهتری را سپری می‌کند و باید گفت نمایش خوب عابدزاده درون دروازه این تیم در این روزهای خوب ماریتیمو بی‌تأثیر نبوده است. عابدزاده این روزها بهترین نمایش‌هایش را ارائه می‌کند تا جایی که ماریتیمو از 5 بازی اخیرش توانسته چهار برد به دست بیاورد و البته یک بازی را واگذار کرده است. رشد این روزهای ماریتیمو بی‌ربط با نمایش خوب عابدزاده نیست.


این تیم در جدول 18تیمی لیگ برتر پرتغال در رده دوازدهم قرار دارد و البته نسبت به جایگاه ریوآوه وضعیت خوبی ندارد اما روند رو به رشد این تیم با حضور عابدزاده کاملاً مشهود است و این می‌تواند برای ریوآوه حسابی دردسرساز شود. امروز در شرایطی ریوآوه و ماریتیمو روبه‌روی هم قرار می‌گیرند که مهاجم ایرانی ریوآوه باید برای باز کردن دروازه ماریتیمو تلاش کند، دروازه‌ای که درون آن یک ایرانی دیگر قرار گرفته و توانسته در روزهای اخیر به خوبی از دروازه تیمش دفاع کند. جدال این دو تیم در هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال احتمالاً بیشتر از پرتغالی‌ها، تماشاگران ایرانی داشته باشد و بیشتر از اینکه جدال بازیکنان پرتغالی برای تصاحب سه امتیاز باشد، جدال دو ملی‌پوش خوب کشورمان خواهد بود تا بتوانند جایگاه تیمشان را در جدول رده‌بندی ارتقا بخشند.


این را هم باید اضافه کرد که بازی ریوآوه و ماریتیمو برای شخص دیگری نیز مهم خواهد بود، به طور حتم یکی از تماشاگران ویژه این بازی سرمربی تیم ملی کشورمان یعنی دراگان اسکوچیچ خواهد بود. او که به زودی باید مهره‌هایش را برای بازی‌های تیم ملی انتخاب کند، جدال طارمی و عابدزاده می‌تواند برایش بسیار جذاب باشد و البته می‌تواند در این بازی تصمیم‌های بزرگی بگیرد. به هر حال این دیدار به خاطر حضور طارمی و عابدزاده حسابی برای ما ایرانی‌ها جذاب خواهد بود و یک بازی تمام ایرانی در پرتغال برگزار خواهد شد که اتفاقاً برای اسکوچیچ جذاب‌تر هم خواهد بود.

دیدگاه‌ها