کد خبر : 1695669 | 23 تیر 1399 ساعت 15:38 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

شهباززاده: حرف‌هایشان خنده‌دار، مضحک و باورنکردنی است ! 

حمله تند سجاد به کارشناس‌های مغرض

مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید روند صعودی این تیم در دو سال اخیر کاملا ملموس و واضح بوده و فقط افرادی که با این تیم غرض ورزی دارند این پیشرفت و بهبود و در شیوه بازی را نمی بینند.

حمله تند سجاد به کارشناس‌های مغرض

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از بازگشت از فوتبال ترکیه و قطر بار دیگر، به تیم سپاهان پیوست ولی اینبار با نقشی متفاوت و امیرقلعه نویی بیشتر از او در دو پست وینگر چپ و راست و بازیکن پشت مهاجم استفاده کرده است. او که طی دو فصل حضور در سپاهان در نقش جدیدش 8 گل زده و 5 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده، در گفتگویی با "ورزش سه" به سوالات ما پاسخ داده و از برخی نظرات در مورد شرایط سپاهان گلایه کرده است.

 

این گفتگو را در ادامه بخوانید.

 

*سپاهان در دو بازی قبلی 4 امتیاز حساس را مقابل سایپا و پارس جنوبی جم از دست داده است. در این مورد صحبت می کنید.
-دو بازی خیلی خوب انجام دادیم. از نظر شکل تیمی بازی ای که انجام می دهیم، یکی از بهترین تیم های لیگ هستیم. موقعیت های بسیار خوبی به دست آوردیم و به حریف موقعیت ندادیم ولی در بازی با پارس جنوبی جم با یک اشتباه در خط دفاعی مجازات شدیم و نتوانستم از موقعیت های بسیاری که داشتیم استفاده کنیم.

 

*با این دو نتیجه و به خصوص اتفاقاتی که منجر به اعلام رای دیدار پرسپولیس وسپاهان شد، حالا اختلاف با صدر جدول بسیار زیاد شده است. 
-در این مورد باید بگویم که تا قبل از تعطیلات کرونا رقابت خیلی خوبی داشتیم، ولی از یک جایی شرایط عوض شد. من معتقدم نقش خودمان را هم نباید در ایجاد این فاصله انکار کنیم. از من به عنوان یکی از بازیکنان تیم گرفته که شاید اشتباهاتی داشتم و موقعیت هایی را گل نکردم تا بقیه. نقش خودمان را باید در نظر بگیریم. فرصت های خوبی را برای ماندن در کورس قهرمانی از دست دادیم ولی اتفاقات خاصی افتاد که شاید دست ما نبود و کمک کرد تا داستان به این شکل پیش برود. خیلی نمی خواهم در مورد بازی با پرسپولیس صحبت کنم. نمی خواهم حرف خاصی بزنم و یا فرضیه ای را مطرح کنم ولی نمی توانیم بگوییم این اتفاقات شبهه برانگیز نبوده است. به هر حال اما این اتفاقات رخ داده و گذشته است و ما باید به چیزی که در دست خودمان است بپردازیم. به نقشی که خودمان داریم، بپردازیم تا لیگ را با بهترین رتبه ای که می‌توانیم تمام کنیم.

 

*شما همواره یکی از مهره های ثابت سپاهان طی دو سال اخیر بوده اید ولی در نقشی به غیر از مهاجم هدف که پیش از این از شما در ذهن داریم و در بازی ها دیده‌ایم.
-در این مورد باید بگویم از روزی که به سپاهان آمده ام با تمام وجودم بازی کرده ام؛ در هر پستی که سرمربی از من خواسته است؛ و فکر می کنم در هر پستی هم که بوده ام، عملکرد قابل قبولی داشته ام. بله پست اصلی من و پستی که در آن خیلی بازی کرده ام و خیلی تجربه دارم، پست مهاجم است ولی جایی که از من بیشتر در این دو سال استفاده شده است، جایی نیست که دوست نداشته باشم و فکر می کنم در پست های جدیدم پیشرفت خوبی داشته ام و خیلی راحت می توانم بازی کنم. در سه بازی ای که لیگ دوباره شروع شده و به عنوان مهاجم هدف بازی کرده ام، عملکردم خوب بوده ولی خودم می دانم باید توپ ها تبدیل به گل شود و هیچ توجیهی ندارد. فکر می کنم تداوم و ثبات می تواند به من کمک کند. من تسلیم نمی شوم و کوتاه نمی آیم. شما در مورد موقعیت هایی که در بازی با گل گهر، سایپا و پارس جنوبی داشتم، حرف زدید و فکر می کنم که ضربات بدی در این بازی ها به توپ نزدم، اما نشد. نمی خواهم همه چیز را به گردن شانس بیندازم؛ با اینکه معقتدم اگر کمی خوش شانس تر بودم، این موقعیت ها به گل تبدیل می شد. اما نقش خودم را هم باید در نظر بگیرم. تداوم داشته باشم و نقش خودم را نادیده بگیرم. فوتبال چیزی غیر از این نیست. نمی خواهم بهانه بیاورم و مسائل را به چیزهای دیگر ارتباط بدهم. فوتبال همین است؛ شما باید تمام تلاشتان را بکنید و توکلتان به خدا باشد. من هم همینطوری بوده ام تا الان. همه تلاشم را کردم. از نظر فنی سعی کرده ام تمام چیزهایی که از من خواسته اند را انجام بدهم؛ بقیه هم توکل به خدا. رمز موفقیت سپاهان هم برای من و هم برای تیم، تداوم و ثبات است. تیم ما فوتبال خوبی بازی می کند. کسی که فوتبال می بیند، می تواند واضح این موضوع را بفهمد که تیم ما چه فوتبال خوبی بازی می کند. چه فوتبال متنوعی بازی می کند و با توجه به شرایط چه فوتبال مالکانه ای داریم. متاسفانه اما این روزها به خاطرات اشتباهات کوچک، مجازات بزرگ می شویم  ولی تداوم و ثبات به ما کمک می کند که موفق بشویم.

 

1353246

 

*در یکی دو سال اخیر رقابت شدیدی میان شما و پرسپولیس، چه در مسابقات لیگ و چه در مسابقات جام حذفی وجود داشته است؟ آیا به کمک کردن به تیم رقیب و یک تیم خاص اعتقاد دارید؟
در مورد کیفیت فنی تیم سپاهان از دو سال پیش تا الان یک روند صعودی خیلی خوب داشته است. این را اگر کارشناسان بدون غرض و بدن جهت گیری های خاص انجام دهند، بیشتر مشخص می شود ولی متاسفانه در ایران کارشناسان کار کارشناسی شده انجام نمی دهند. اگر این غرض ورزی ها را کنار بگذاریم، متوجه می شویم که سپاهان روز به روز بهتر شده و روز به روز از نظر کیفیت فنی پیشرفت کرده است؛ اما متاسفانه از یک طرف در نتیجه گیری یک سری اتفاقات که گاها غیر فوتبالی بود، تاثیرگذار بوده در نتایجی که اخیرا رقم خورده است. در این مورد نمی خواهم زیاد صحبت کنم؛ چون به اندازه کافی شبهه برانگیز بوده است. راجع به این اتفاقات معتقدم یا باید کامل صحبت کرد یا چیزی نگفت. وقتی مختصر به این موضوع پرداخته شود، در ذهن مخاطب شبهه ایجاد می شود و هیچ کمکی به کسی نمی کند. به همین دلیل ترجیح می دهم که چیزی در این مورد نگویم. اما از نظر کیفیت فنی من با اطمینان می توانم بگویم که تیم بهتری شده ایم و نسبت به سال گذشته فوتبال خیلی خوبی بازی می کنیم. تدام و ثبات و ادامه دادن کارهای خوبی که انجام داده ایم، می تواند کمک کند که موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

 

*قرارداد شما در پایان فصل با سپاهان تمام می شود؟ آیا تصمیمی برای آینده خود گرفته اید؟
امسال قراردادم در پایان فصل تمام می شود. بعد از بازی های باقی مانده در لیگ و جام حذفی در این مورد تصمیم خواهم گرفت و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 

*یک سری افراد قدرنشناس فقط آرامش را می گیرند
در آخر می خواهم این موضوع را بگویم که سپاهان بعد از شرایط بحرانی‌ای که پس از لیگ هفدهم داشت و سپس این کادر و نفرات تیم را تحویل گرفتند، روند صعودی خیلی خوب و قابل قبولی داشته است، اما متاسفانه یک سری افراد قدرنشناس که کارشناسان واقعی نیستند، نظرهایی می دهند که فقط آرامش تیم را به هم می ریزند و فایده ای برای تیم ندارند. این آدم ها نمی توانند کوچکترین دلسوزی ای برای تیم داشته باشند. مطمئنا مسائل دیگری در این اتفاقات و کارشناسی های مغرضانه تاثیرگذار بوده است. بعضا کارشناسی ها اینقدر خنده دار و مضحک است که خودمان هم می مانیم که چه چیزی باید بگوییم. ما در یک بازی دو گل از سه گلی را که زدیم، روی ضدحملات بود ولی کارشناسی می آید و می گوید که سپاهان در طراحی ضدحملات مشکل دارد. می خواهم این را بگویم که فنی به ماجراها نگاه نمی کنند. به هر حال ما کار خودمان را خواهیم کرد. تیم بزرگی هستیم. نفرات خوبی داریم و کادر بزرگی در کنار تیم است. در مسیر خوبی هستیم. با تمام توان و تمرکزمان ادامه می دهیم و هیچ وقت تسلیم نشده ایم و اصلا چنین آدم هایی نیستیم. تا زمانی که مسئولیتی گردن ما است با تمام وجودمان تلاش می کنیم. من به نوبه خودم می گویم. تا زمانی که مسئولیتی گردن من است با تمام وجود تلاش می کنم و بقیه مسائل را به خدا می سپاریم و برای بهبود شرایط هم مطمئنا همه تلاش و تمرکز و هر چیزی که لازم است را انجام می دهیم.

دیدگاه‌ها