کد خبر : 1695703 | 23 تیر 1399 ساعت 18:06 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

در زمین خودمان حرف برای گفتن داریم

منوچهری: همه تیم ها در جم به مشکل می خورند

پارس جنوبی در بازی حساس برابر سپاهان توانست یک امتیاز با ارزش را برای بقا در لیگ برتر به دست بیاورد و این اتفاق با کمک بازیکنان باتجربه ای مثل امین منوچهری افتاد.

منوچهری: همه تیم ها در جم به مشکل می خورند

به گزارش" ورزش سه"، امین منوچهری در بازی با سپاهان 65 دقیقه درون زمین بود و در پست هافبک برای پارس جنوبی بازی کرد و در نهایت هم این تیم با نتیجه یک ، یک اصفهان را ترک کرد. منوچهری درباره بازی گفت:" یک امتیاز با ارزش را گرفتیم. سپاهان قطعا مقابل رقیبان ما امتیاز از دست نخواهد داد. ما قدر این امتیاز را می دانیم."


او که در فوتبال ایران به عنوان مهاجم هدف نامش مطرح شد درباره بازی در پست هافبک گفت:" آقای افاضلی نسبت به شناختی که از من داشتند خواستند که در این پست کمک کنم. با توجه به شناخت متقابلی که بین ما هست ، هر کجا که بخواهد بازی می کنم. "


مهاجم پارس جنوبی گفت:" در این پست بیشتر باید دوندگی داشته باشم و با هافبک های حریف درگیر شوم. تمام تلاشم را می کنم که همه توانم را بگذارم . ولی این طبیعی است که وقتی عقب بازی می کنی فرصت گلزنی کمتری خواهی داشت و کمتر می توانی گل بزنی. با این حال تمام تلاشم را می کنم که مربیان از من راضی باشند."


او اضافه کرد:" ما در هر بازی بایک تاکتیک بازی می کنیم و من هم هر بار در زمین بودم سعی کردم خواسته های مربی را انجام بدهم. شاید مثل هافبک های بازیساز و طراح خیلی در بازیسازی نباشم اما بیشتر نقش تخریبی و بازیکن در اختیار تیم را دارم. "


منوچهری که سابقه بازی در تیم های مختلفی چون استقلال، سایپا و نفت تهران را در لیگ برتر دارد درباره نقش بازیکنان باتجربه در نتایج اخیر پارس جنوبی گفت:" الان در شرایطی هستیم که این تجربه می تواند به تیم کمک کند اما این تجربه باید با آمادگی بدنی بالا همراه باشد. پارس جم تیمی است که در بازی ها معمولا تحت فشار است و بازیکنان باید 10-12 کیلومتر بدوند. آمار جی پی اس من البته خوب بوده ، بازی قبلی 11 کیلومتر دویدم و در این بازی که 65 دقیقه در زمین بودم 8 کیلومتر دویده بودم."


او گفت:" مردم جم آدم های خوبی هستند که این تیم را دوست دارند. امیدوارم مسئولین نگاه مهربانانه ای به این مردم و این تیم داشته باشند. با آمدن آقای رضائیان خیلی خوشبین هستم که این مشکلات حل شود چرا که ایشان یک مدیرکاربلد است و می داند که فوتبال و تیمداری احتیاج به پول دارد. امیدوارم این مشکلات حل شود و با درایت آقای افاضلی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم."


بازیکن سابق استقلال درباره بازی با این تیم که به خاطر مثبت اعلام شدن تست تعدادی از بازیکنان استقلال لغو شد گفت:" درباره بازی با استقلال کمیته انضباطی باید نظر بدهد. طبیعتا تصمیمی باید بگیرند که درست و عادلانه باشد. اینکه چرا بازی لغو شده ، آیا تست ها درست بوده یا نه؟ را من نمی توانم نظر بدهم. امیدوارم هر اتفاقی می افتد حق پارس جنوبی پایمال نشود."


امین منوچهری در پایان گفت:" سه بازی خیلی سخت داشتیم و بازی بعدی ما با شهرخودرو است. اما هرتیمی به جم به بیاید مشکل می خورد و ما در زمین خودمان حرف برای گفتن داریم."

دیدگاه‌ها