کد خبر : 1695721 | 23 تیر 1399 ساعت 19:36 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

یک امتیاز از سپاهان برای معادل سه امتیاز بود؛

محمد نوری :انتظار داشتم حق ما ضایع نشود

هافبک باتجربه تیم پارس جنوبی جم معتقد است که در موضوع دیدار استقلال، سازمان لیگ باید تصمیمی بگیرد که حق تیمش در این تصمیم پایمال نگردد.

محمد نوری :انتظار داشتم حق ما ضایع نشود

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه تمرین امروز تیم پارس جنوبی جم که در تهران برگزار می‌شود، محمد نوری کاپیتان و هافبک باتجربه پارسی‌ها که این فصل بهترین گلزن این تیم جنوبی هم به شمار می‌رود، در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار تیمش برابر سپاهان و کسب یک تساوی ارزشمند گفت: واقعا بازی سختی بود چرا که تیم سپاهان از تیم‌های ریشه‌دار و پرافتخار ایران بوده و بازی در اصفهان برابر این تیم کار دشواری است اما برای تیمی مانند تیم ما با شرایطی که دارد، کسب تک امتیاز در دیدار برابر سپاهان، به اندازه پیروزی ارزش دارد و خوشحالم که توانستیم به هدف‌مان که کسب امتیاز از اصفهان بود، برسیم و از این پس، تمرکزمان را برای کسب سه امتیازهای خانگی خواهیم گذاشت تا به شرایط مدنظر خود نزدیک شویم.

 

نوری درباره دیدار بعدی تیمش برابر شهر خودرو افزود: هدف ما این است که در بازی‌های خانگی سه امتیاز را بگیریم؛ تیم خوب و جوانی داریم و کادرفنی ما پرتلاش در حال انجام وظایف خود هستند و امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم؛ هر چند که شهر خودرو نسبت به پیش از تعطیلات لیگ، شرایط بهتری دارد و بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت اما امیدوارم که برنده بازی تیم ما باشد.

کاپیتان پارس جنوبی جم درباره دیدار معوقه برابر استقلال گفت: آرزوی سلامتی برای تمام بازیکنانی که کرونا گرفتند دارم و امیدوارم با سلامتی بتوانند تمرینات خود را شروع کنند؛ ما شرایطی مشابه استقلال داشتیم اما هزینه کردیم و در میدان حاضر شدیم، شاید این هزینه‌ها برای تیم‌های بزرگ کم باشد اما برای تیم ما زیاد است. به جم سفر کردیم و چهار روز هزینه کردیم و آماده دیدار با استقلال بودیم اما متاسفانه انجام نشد. ملاک همیشه سلامتی است اما به عنوان کاپیتان پارس جنوبی، امیدوارم حق تیم ما ضایع نشود و این بازی که می‌گویند به کمیته انضباطی رفته است، امیدوارم تصمیمی گرفته شود که تیمی مانند پارس جنوبی که پشتوانه آنچنانی مالی ندارد تضییع نشود و ما فقط انجام عدالت را می‌خواهیم و مطمئن باشید با تمام وجود تصمیمی که گرفته شود را انجام خواهیم داد.

 

محمد نوری درباره آمادگی خود گفت: دیرتر به تیم ملحق شدم و به لحاظ شرایط بدنی نسبت به سایر بازیکنان، عقب‌تر هستم اما با گذر زمان در حال آماده شدن هستم و خداروشکر در دیدار با سپاهان توانستم 40 دقیقه در خدمت تیم باشم؛ هر طور که کادرفنی در دیدار های آتی صلاح بداند (از ابتدا یا به عنوان تعویضی) به میدان خواهم رفت و اگر در نیمه دوم از من استفاده شد، تلاش می‌کنم تا کم کم شرایط بدنی من به سایر بازیکنان تیم برسد.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش ضمن آرزوی سلامتی برای مردم ایران افزود: امیدوارم با حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، مردم رعایت کنند تا از شدت بیماری کاسته شود و بتوانیم به زندگانی عادی خود بازگردیم.

دیدگاه‌ها