کد خبر : 1695728 | 23 تیر 1399 ساعت 20:21 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: قبل از خرید با کریس رونالدو مشورت کردم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد به تمجید از ستاره این روزهای تیمش پرداخت.

سولسشر: قبل از خرید با کریس رونالدو مشورت کردم

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز در ماه های اخیر ستاره لیگ برتر بوده و دو بار متوالی موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن ماه نیز شده است. اوله گونار سولسشر فاش کرد قبل از خرید این بازیکن با کریستیانو رونالدو مشورت کرده و چراغ سبز فوق ستاره پرتغالی در انتقال برونو به اولدترافورد موثر بوده است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "از طریق پاتریس اورا، من موفق به تماس با کریستیانو رونالدو شدم و او توصیه کرد فرناندز خرید خوبی برای ما خواهد بود. البته به نظر من نیز برونو بازیکن بااستعدادی است و شما می توانید کیفیت او را در زمیت مشاهده کنید.

 

1506279

 

برونو ارسال می کند، پاس گل داده، گل زده، پنالتی گرفته و در یک مدت زمان کوتاه  همه چیز که شما می توانید انتظار داشته باشید را انجام داده است. برونو فرناندز بازیکنی متعلق به تیم است و فقط مارادونا بود که یک تنه می توانست موفق به کسب پیروزی شود.

 

رفتار برونو فرناندز بیرون از زمین و در تمرینات نیز همینگونه است. او روز اولی که در تمرینات حضور یافت با همه اعضای باشگاه دست داد. فرناندز اینگونه نبود که تصور کند همه باید دنباله روی او باشند. خیر، او حتی با تمام کادر تدارکات ورزشگاه نیز دست داد.

 

البته محیط اینجا مانند خانوادگب است و منچستریونایتد همیشه یک خانواده بوده است. سرالکس فرگوسن این فضا را در رختکن باشگاه  ایجاد کرده و در تمرینات نیز شرایط به همین منوال بوده و من فکر می کنم این اتمسفر بی نظیر است."

دیدگاه‌ها