کد خبر : 1695730 | 23 تیر 1399 ساعت 20:29 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

ورزش نباید خط اول تعطیلی باشد؛

انتقاد خلیلیان از حریرچی معاون وزارت بهداشت !

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی می گوید نباید خیلی زود نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی دستور صادر می شد.

انتقاد خلیلیان از حریرچی معاون وزارت بهداشت !

به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد خیلیان با اشاره به این مطلب و خطاب قرار دادن حریرچی معاون وزیر بهداشت بیان کرد: آقای دکتر حریرچی یک سرمایه است و از قهرمانان مبارزه با کرونا. اما انتظار داریم از ما بیشتر سوال کنند تا در جریان امور قرار بگیرند


او ادامه داد: مراکز ورزشی تعداد زیادی دارند و 20 هزار تا هستند که با نیروهایشان عدد خیلی زیادی می شود. این ها شرایط ویژه معیشتی دارند. شرایط اقتصادی دارند. به هر حال ممکن است برخی ها خلاف کنند ولی باید امید بدهیم و خیلی از آنها هم در سطح آسیا نمونه هستند و پروتکل ها را به خوبی رعایت کرده اند. باید امید بدهیم که می توانیم این کارها را رعایت کنیم.  امیدواریم از سوی وزارت بهداشت و سایر سازمان‌ها، بیشتر در مورد ورزش به ما کمک کنند تا پروتکل ها را به بهترین نحو تعطیل کنیم.


او سپس با انتقاد از تعطیلی اماکن ورزشی اضافه کرد: من معتقدم ما نباید خط اول تعطیلی باشیم. قبلا وزارت بهداشت به ما نامه می داد و ما به زیرمجموعه ها نامه می دادیم. اینبار اما یکپارچه عمل نشده و مثلا برخی باشگاه ها تعطیل شده و برخی باشگاه ها در حال فعالیت هستند. اولویت اصلی جامعه ورزش، سلامتی است ولی وقتی همه اماکن را با هم تعطیل می کنیم، یعنی تفاوتی میان باشگاه ها و ورزشگاه هایی که پروتکل ها را رعایت کرده اند با انهایی که پروتکل ها را رعایت نکرده اند، نشده ایم. وقتی کل را تعطیل می کنیم، مرزی ایجاد نمی شود.

 

دیدگاه‌ها