کد خبر : 1695734 | 23 تیر 1399 ساعت 21:02 | 117.6K بازدید | 26 دیدگاه

محرومیت یک جلسه ای برای فرهاد مجیدی؛

رسمی؛ دیدار استقلال و پارس جنوبی تکرار می‌شود

با رای کمیته انضباطی دیدار تیم های استقلال و پارس جنوبی تکرار خواهد شد و البته فرهاد مجیدی یک جلسه از حضور روی نیمکت تیمش محروم خواهد بود.

رسمی؛ دیدار استقلال و پارس جنوبی تکرار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هواداران فوتبال منتظر رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار استقلال - پارس جنوبی بودند، این نهاد تصمیم خود را در این باره گرفت و همچنین با صدور رای بازی استقلال - فولاد، بر تصمیم داور این مسابقه سیدمهدی سیدعلی صحه گذاشت. بنابر این رای، مسابقه استقلال و پارس جنوبی همچون دو دیدار تیم فولاد تکرار خواهد شد و البته فرهاد مجیدی یک بازی دیگر را هم از دست خواهد داد.

 

* استقلال - فولاد؛ محرومیت قطعی فرهاد مجیدی
در رای کمیته انضباطی برای بازی استقلال و فولاد آمده است: دیدارتیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی برگزار شد که از سوی فرهاد مجیدی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و ایجاد وقفه در بازی به دلیل امتناع از خروج از زمین رخ داد.


کمیته انضباطی همچنین یک جلسه محرومیت برای سرمربی استقلال در نظر گرفته است: وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند( این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است)
جریمه بعدی آبی ها به خاطر تعدد کارت زرد خواهد بود: گفتنی است، باشگاه استقلال به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری از سوی داور باید مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند( این رای قطعی است)

 

* استقلال - پارس جنوبی تکرار می‌شود
بخش بعدی رای کمیته انضباطی به دیدار استقلال و پارس جنوبی اختصاص دارد؛ جایی که دیدار این تیم با شاگردان افاضلی باید تکرار شود: دیدار تیم های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته 23 لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه تختی جم برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم استقلال بخاطر داشتن 9 بازیکن( مبتلا به کوید 19)برگزار نشد.پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضور تیم استقلال موجه بوده و بنا به ملاک ماده 63 مقررات انضباطی مصوب سال 1397، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می شود( این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدید نظر است)

این در حالی است که هومن افاضلی سرمربی تیم پارس جنوبی جم پیش تر گفته بود که رای بازی استقلال و پارس باید نتیجه 3-0 به نفع تیم او باشد و او هرگز تیمش را برای تکرار بازی به زمین نمی‌فرستد. وی حتی تاکید کرده بود که در صورت عدم رسیدگی نهادهای داخلی، این پرونده را به فیفا خواهد برد.

حالا باید دید واکنش پارسی ها به این حکم چه خواهد بود و آیا آن ها به کمیته استیناف اعتراض خواهند کرد یا تصمیم دیگری دارند.

دیدگاه‌ها