کد خبر : 1695786 | 24 تیر 1399 ساعت 03:03 | 46.2K بازدید | 6 دیدگاه

اسم فارسی من «خداداد» است؛

رادوشوویچ: بیرانوند! خدا رو شکر که رفتی

دروازه‌بان کروات پرسپولیس از جدایی گلر اول ملی‌پوش سرخ‌پوشان ابراز خوشحالی کرد.

رادوشوویچ: بیرانوند! خدا رو شکر که رفتی

به گزارش "ورزش سه" چندین هفته است که با قطعی شدن انتقال و جدایی علیرضا بیرانوند و منع او از حضور در تمرینات پرسپولیس، بوژیدار رادوشوویچ امید اول کادرفنی و هواداران پرسپولیس برای حراست از دروازه سرخ‌پوشان است؛ سنگربانی که کم گل می‌خورد و پرسپولیس با او هنوز طعم شکست را تجربه نکرده است. او با حضور در برنامه فوتبال برتر صحبت های مفصلی را درباره موضوعات مختلف از جمله جدایی بیرانوند، مشکلات مالی و مسائل دیگر مطرح کرد که در ادامه مشروح صحبت های او را می‌خوانیم:


کری رادوشوویچ برای استقلالی ها


سنگربان پرسپولیس ابتدا با کری‌خوانی برای هواداران استقلال شروع کرد و گفت: وقتی هواداران این تیم می‌خواهند عکس یادگاری بیندازند عدد چهار را نشان می‌دهند اما امیدوارم با پایان یافتن چند دیدار باقی مانده از لیگ نوزدهم، این عدد ۴ هم پاک بشود؛ من کری نخواندم ولی خوشحال می‌شوم که دیگر استقلالی‌ها نمی‌توانند عدد چهار را نشان دهند! من در واکنش به هواداران استقلال که موقع عکس با من عدد چهار را نشان می‌دهند، عدد ۲ را نشان می‌دهم تا مجموع چهار و دو بشود ۶!


علی؛ خدا رو شکر رفتی


رادوشوویچ در واکنش به جدایی علیرضا بیرانوند گفت: علی موفق باشی، خدا رو شکر که رفتی(باخنده).

 

1511043


من و خانواده‌ام همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم


دروازه بان کروات تیم پرسپولیس درباره شرایط ویروس کرونا در کشورش نیز توضیح داد: قبل از هر چیز باید بگویم که وضعیت در کرواسی هم سخت است و همه افرادی که بیمار به این ویروس هستند، امیدوارم زودتر خوب بشوند چراکه اصلا راحت نیست که بشود در چنین شرایطی زندگی کرد؛ هم من و هم خانواده‌ام تمام موارد بهداشتی را رعایت کرده‌ایم و مشکلی خاصی نداشتم. کرواسی کشور کوچکی است و شاید تعداد درگیر شونده‌ها آنجا به دلیل وسعت کم‌اش کمتر باشد چرا که مردم به خوبی از خطر موجود آگاه هستند و امیدوارم هر چه زودتر این شرایط متوقف شود و همگی به شرایط عادی بازگردند.


افرادی به کالدرون خط می‌دادند که من را نخواهد!


رادو درباره تغییرات در کادرفنی سرخپوشان و عملکرد سه سرمربی اخیر آن‌ها نیز گفت: قطعا آقای برانکو ایووانکویچ نتایج بسیار بزرگی با تیم ما به دست آورد و استحقاق تمام آن موفقیت‌ها را ایشان داشت؛ به خوبی می‌دانست چطور با ما رفتار کند و تیم را به خوبی توانست تسویه کند و بچه‌های باشخصیتی را انتخاب کرد و بعد از سه سال کار با برانکو، طبیعی است که جدایی ایشان برای ما سخت بود. اما این زندگی ما فوتبالیست‌ها است و نشان داده شد که آقای کالدرون از نقطه پایان آقای برانکو کار را ادامه دادند؛ نمی‌خواهم به دلایل رفتن آقای برانکو بپردازم اما در حال حاضر، نتایج بسیار عالی با سرمربی جوان ایرانی آقا یحیی (گل محمدی) به دست آورده‌ایم و امیدوار هستم که در چند هفته آتی هم بتوانیم چهارمین قهرمانی‌مان را مسجل کنیم و پس از پایان لیگ، به جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم.


وی افزود: به هر حال ما مسیر بسیار عجیبی را شروع کردیم؛ ایشان (آقای کالدرون) من را نمی‌شناخت و به من گفت نیازی ندارد! من می‌خواستم از پرسپولیس با این شرایط جدا شوم اما برای من این صحبت مهم نیست بلکه مهم آن بود که خود آقای کالدرون این تصمیم را نمی‌خواست بگیرد بلکه افرادی به ایشان مشورت می‌دادند که من را کنار بگذارد. شخص آقای کالدرون نسبت به من بسیار جوانمردانه و با معرفت رفتار کرد و نهایتاً من را برای حراست از دروازه پرسپولیس انتخاب کرد. ایشان نمی‌دانست و من را نمی‌شناخت اما به هر حال کسی که باید شناخته شود، شناخته خواهد شد.


رادوشوویچ درباره آمار کلین‌شیت های خود در لیگ برتر در پاسخ به سوال میثاقی که در ۱۰ بازی ۹ کلین شیت داشته گفت: بله، اما من نه بلکه تیم کلین‌شیت داشته است؛ اخیرا این صحبت‌ها من را آزار می‌دهد چرا که به تنهایی این آمار کار من نبوده و هر نتیجه‌ای که به دست آمده، همه با هم به دست آوردیم و دوست ندارم کسی بیاید بگوید تو این کار را انجام داده‌ای. این اتفاق به یمن همراهی و همکاری همبازیانم که رخ داده و توانستیم به این نتیجه برسیم و کاملا واضح و روشن است.


با آدام همتی رفاقتی صمیمی داشتم


سنگربان آماده تیم پرسپولیس درباره فریادهای خود بر سر خط دفاعی تیم اینطور پاسخ داد: جزئی از فوتبال است و من سر همه بازیکنان تیم داد می‌زنم؛ نسبت به سید جلال احترام بیشتری قائلم و کم‌تر دادم میزنم اما نسبت به شجاع، تند و تیزتر فریاد میزنم.


او درباره صمیمیت خود با همبازیان‌اش هم گفت: فصل دوم و سومی که در تیم بودم، زمانی بود که من تنها خارجی تیم بودم و در آن مدت استفاده کردم که با همبازیان خودم صحبت کنم و مشورت بگیرم؛ آنقدر رابطه من با بازیکنان خوب شد که همه من را به جای بازیکن خارجی، به عنوان یک بازیکن ایرانی تلقی می‌کنند. همه بازیکنان را دوست دارم و به همه احترام می‌گذارم اما با آدام همتی رابطه صمیمی‌تری نسبت به بقیه داشتم که ایشان از تیم جدا شد و برای ترجمه برخی عبارات مزاحم او می‌شوم و بسیار هم اذیت‌اش کردم و به عبارتی او را کشتم (با خنده).

 

1511044


بوژیدار همان خداداد است


بوژیدار رادوشوویچ درباره ترجمه نام خود به زبان فارسی و آنچه بازیکنان و هواداران تیم خطاب می‌کنند توضیح داد: بیشتر من را رادو صدا می‌کنند اما برای من فرقی ندارد که بوژو بگویند یا بوژیدار؛ در خانواده هم من را بوژو صدا می‌کنند. اسم کامل من بوژیدار بوده که به معنای «خداداد» است.


قرمه سبزی، قیمه و ماهیچه را دوست دارم


رادووشویچ درباره غذاهای مورد علاقه ایرانی خود گفت: قرمز سبزی را دوست دارم، قیمه را هم دوست دارم، به ماهیچه هم علاقه دارم با برنج(با خنده)؛ به هر حال پس از کار سنگین، کربوهیدرات لازم است. درباره پختن غذا هم، غذای ایرانی را بلد نیستم و بیشتر سفارش می‌دهم اما درباره غذای خارجی، چرا همسرم بلد بوده و آشپز بسیار حرفه‎ای نیز است.


دوست دارم پسرم مثل کریم باقری باشد


سنگربان شماره ۴۴ تیم پرسپولیس در بخش پایانی صحبت های خود در واکنش به عکس تولد فرزند خود (لوسیانو) و اینکه اگر او فوتبالیست شود، شبیه کدام فوتبالیست پرسپولیس خواهد شد گفت: سخت می‌شود به این سوال پاسخ داد و باید بگویم پیش از هر چیز دوست دارم انسان باشد و پس از آن، خودش تصمیم بگیرد که می‌خواهد ورزشکار شود یا خیر چرا که من اصراری نخواهم داشت؛ اما اگر بخواهد فوتبالیست شود، دوست دارم شبیه کریم باقری شود.

دیدگاه‌ها