کد خبر : 1695855 | 24 تیر 1399 ساعت 13:30 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

بررسی سرمربیان در بوشهر

چهارمین ناجی شاهین چه خواهد کرد؟

مهدی پاشازاده امروز رسما به عنوان سرمربی تیم شاهین بوشهر معرفی شد تا او چهارمین سرمربی شاهین در طول این فصل باشد.

چهارمین ناجی شاهین چه خواهد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم قدیمی و با ریشه ی شاهین بوشهر این روزها، دوران خوبی را سپری نمی کند و غرق در بحران است. بوشهری ها در رتبه ی آخر جدول جا خشک کرده اند و نخستین گزینه ی سقوط به لیگ دسته ی اول به شمار می آیند. پس از سفر بی بازگشت میشو کرستیچویچ به کشورش، مهرداد کریمیان سرمربی موقت این تیم بود و حالا با معرفی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید شاهینی ها، او چهارمین مربی شاهین در این فصل لقب می گیرد.


در ابتدای فصل و با صعود شاهین به لیگ برتر، گواردیولای وطنی هدایت شاهین را به عهده کرد. عبدالله ویسی در آغاز رقابت های این فصل، به عنوان سرمربی نماینده ی بوشهر معرفی شد اما او دوام زیادی در این تیم نیاورد و پس از تنها 6 هفته، از سمت خود کناره گیری کرد و جایش را به مهرداد کریمیان داد. ماحصل کار ویسی در شاهین، پنج شکست و تنها کسب یک تساوی مقابل پیکان بود. البته تیم ویسی در مرحله ی یک شانزدهم نهایی جام حذفی پس از تساوی 3-3 مقابل خوشه طلایی، توانست این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهد. ویسی با کسب تنها 0.16 امتیاز در هر بازی، از شاهین رفت تا مهرداد کریمیان جایگزین او شود.


کریمیان در اولین گام، توانست در مرحله ی یک هشتم نهایی جام حذفی، از سد سایپا بگذرد تا امید به اردوی شاهینی ها برگردد. اما این برد، جرقه ای بیش نبود چرا که شاهین در سه دیدار متوالی مقابل نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس و ذوب آهن شکست خورد. اولین امتیاز کریمیان با شاهین مقابل گل گهر به دست آمد تا بالاخره سرمربی شاهین انتخاب شد و کریمیان جایش را به میشو کرستیچویچ داد. کریمیان نیز با کسب میانگین 0.25 امتیاز در هر بازی، جایش را به میشو داد.


شاهین با سرمربی جدیدش خوب ظاهر شد و در 4 دیدار متوالی به تساوی دست پیدا کرد تا اینکه آنها با نتایج چهار بر یک و پنج – صفر به استقلال و سپاهان باختند. میشو تا زمان شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال، در 12 دیدار لیگ برتر سرمربی شاهین بود که عملکرد بهتری داشت و توانست 14 امتیاز برای این تیم کسب کند که بطور میانگین در هر مسابقه، 1.27 برای شاهین کسب کرده است. اما پس از شیوع کرونا، میشو از ایران خارج شد و به شاهین برنگشت. پس از شروع مجدد مسابقات لیگ، مهرداد کریمیان مجددا سرمربی شاهین شد و در 3 دیدار پس از کرونا، یک تساوی و دو شکست حاصل تلاش او و شاگردانش بوده است. در مجموع رفت و برگشت های کریمیان، او در 7 دیداری که سرمربی شاهین بود، 2 امتیاز کسب کرد تا در نهایت، میانگین 0.28 امتیاز را برای خود ثبت کند.


حالا با انتخاب مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی شاهین، بوشهری ها امیدوارند اختلاف خود با تیم های کاندیدای سقوط کم کنند و تیمشان در لیگ برتر بماند.

دیدگاه‌ها