کد خبر : 1695956 | 24 تیر 1399 ساعت 22:52 | 48.4K بازدید | 1 دیدگاه

انتخاب غافلگیر کننده  حمیداوی

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید شهرخودرو

در حالیکه قرار بود نام سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران معرفی شد، این بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی جدید تیم شهر خودرو اعلام شد.

 سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید شهرخودرو 

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که امروز رسانه‌ها خبر از مذاکره باشگاه شهر خودرو با چند گزینه داده بودند در نهایت سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی جدید شهر خودرو انتخاب شد؛ بختیاری زاده که مربیان جوان فوتبال ایران به شمار می‌رود و سابقه حضور در تیم های استقلال، صبا، فولاد و استقلال خوزستان را دارد با نظر فرهاد حمیداوی به عنوان مالک باشگاه، از فردا کار خود را به عنوان سرمربی در این باشگاه مشهدی شروع خواهد کرد.

 

بختیاری زاده بعد از یک جلسه طولانی با مالک باشگاه، حکم خود را از وی دریافت کرد تا دوباره با سید مهدی رحمتی بازیکن باتجربه عنابی‌پوشان در این تیم قرار گیرد؛ در بین بازیکنان شهر خودرو، اکبر صادقی هافبک تاثیرگذار این تیم نیز از همبازیان سابق سهراب محسوب می‌شود.

 

 

 

 

1511238

 

مراسم معارفه بختیاری‌زاده قرار است فردا چهارشنبه در مشهد و با حضور مدیران باشگاه شهرخودرو برگزار شود.

 

 

بختیاری زاده از مربیان آینده‌دار فوتبال ایران است که قرار بود به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان ایران معرفی شود اما برخی مسائل تازه و اتفاقاتی که در از سوی برخی از افراد در فدراسیون رخ داد، این مسئله را به تعویق انداخت تا سهراب، عطای کار کرد در رده ملی را به لقایش بخشد و به عنوان سرمربی تیم باشگاهی کارش را آغاز کند.

 

وی سابقه سرمربیگری در تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان را نیز دارد و برای اثبات شایستگی‌های خود تا انتهای فصل فرصت دارد؛ او جانشین مجتبی سرآسیایی شده که چندی پیش از سمت خود استعفا داد. همچنین کوزین مربی  ایتالیایی کار شهر خودرو نیز کار خود را به عنوان مربی ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها