کد خبر : 1695970 | 25 تیر 1399 ساعت 00:55 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد ما اختصاص 60 درصد سالن شماره 9 به بوکس و 40 درصد به کاراته است

ثوری: اختلافی با طباطبایی ندارم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: در صحبت با رئیس فدراسیون کاراته پیشنهاد دادم که 60 درصد سالن شماره 9 در اختیار بوکس و 40 درصد در اختیار کاراته باشد.

ثوری: اختلافی با طباطبایی ندارم
به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، حسین ثوری  در خصوص اختصاص سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب به رشته‌های بوکس و کاراته اظهار داشت: چند ماه است که برای اختصاص یک سالن اختصاصی برای رشته بوکس با مسئولان کمیته ملی المپیک رایزنی داشتیم و چند جا نیز به ما معرفی شده بود. پیش از این سالنی در دانشگاه علوم و تحقیقات و همچنین سالنی دیگر در مجموعه ورزشی انقلاب به ما معرفی شده بود که این سالن‌ها از لحاظ فضا و مکان خیلی برای رشته بوکس مناسب نبودند.
 

وی ادامه داد: با درخواست‌های مکرر، صحبت و رایزنی و همچنین نظر مساعد صالحی‌امیری، اصرار داشتیم در سالن شماره 9 بمانیم، اما مشکل، کمبود فضا برای سایر رشته‌های ورزشی بود. تقریبا از زمان ورود به فدراسیون درگیر این سالن هستیم و یکی از مباحثی که دائما مطرح شده است تخصیص سالن شماره 9 به چند رشته ورزشی و انتقال بوکس به مکانی دیگر بود، اما سالن‌های پیشنهاد شده خیلی مناسب نبود.

 

رئیس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: در نهایت بعد از رایزنی با صالحی‌امیری قرار شد این سالن به بوکس و کاراته اختصاص پیدا کند. روز گذشته(سه‌شنبه) نیز صحبت‌هایی با طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته داشتم و پیشنهاد دادیم که 60 درصد فضای سالن برای بوکس و 40 درصد برای کاراته باشد. رشته بوکس نیازمند ملزومات و لوازم از جمله رینگ بوکس است و داشتن دو رینگ بوکس برای تیم‌های ملی الزامی است.

 

ثوری افزود: در کنار رینگ بوکس، نصب کیسه بوکس و کیسه‌های دیواری نیازمند فضا است و قطعا در این شرایط می‌طلبد که فضای بیشتری به بوکس اختصاص داده شود. ما پیشنهاد خود را به فدراسیون کاراته ارئه دادیم و از آنها خواستیم نظر خود را اعلام کنند. در صورت موافقت پیشنهاد فدراسیون بوکس این رشته می‌تواند دارای یک فضای استاندارد باشد.



وی در خصوص مطرح شدن شایعاتی در خصوص اختلاف او و طباطبایی در خصوص تقسیم فضا سالن شماره 9 میان رشته‌های بوکس و کاراته گفت: اختلافی میان من و طباطبایی پیش نیامده است، اما پیشنهاد طباطبایی تقسیم سالن به صورت 50-50 بود. این فضا شاید به کار کاراته بیاید، اما با این شرایط عملا بوکس نمی‌تواند کارهای مدنظر خود را اجرا کند.

 

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص وضعیت خوابگاه نصرت مجموعه ورزشی انقلاب عنوان کرد: طبق آخرین صحبت‌ها با صالحی‌امیری قرار است خوابگاه نصرت نیز در اختیار بوکس قرار بگیرد و ما از آن استفاده کنیم. 

دیدگاه‌ها