کد خبر : 1696170 | 26 تیر 1399 ساعت 00:46 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه گواردیولا از درخشش کاپیتان سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد دیدار مقابل بورنموث با توجه به شرایط حریف دشوار بوده است.

تمجید ویژه گواردیولا از درخشش کاپیتان سیتی

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که هفته گذشته نایب قهرمانی خود در این فصل لیگ برتر را قطعی کرد، امشب موفق شد در دیداری پرفشار با نتیجه 1-2 بورنموث را نیز مغلوب کند. پپ گواردیولا به تمجید از عملکرد داوید سیلوایی پرداخت. که یک گل فوق العاده ایستگاهی به ثمر رساند.

 

پپ گواردیولا گفت: "این یک بازی واقعا دشوار بود و بورنموث واقعا خوب بازی کرد. ما نمی توانستیم همه جریان بازی را را کنترل کنیم. پرس حریف شدید و پرفشار بود و همین باعث شد بازی سختی داشته باشیم. آنها با هدف ماندن در لیگ برتر بازی کردند.

 

1510558

 

ما در بعضی از دقایق مسابقه خوب بازی کردیم و در دیدار برابر واتفورد نیز همین اتفاق خواهد افتاد. بازی بعدی ما نیز خیلی محکم و پرفشار خواهد بود و این روند طبیعی است.  برخی از بازیکنانی که امروز بازی کرده اند در فینال ومبلی مقابل آرسنال نیز به میدان خواهد رفت و من تمام مدت اخیر از سیستم چرخشی بهره برده ام.

 

درخشش داوید سیلوا؟ از زمان از سرگیری بازی ها عملکرد داوید سیلوا فوق العاده بوده است. او یک نمایش استثنایی دیگر داشت و دوباره موفق به گلزنی شد و گل ایستگاهی سیلوا فوق العاده بود. اما داوید سیلوا تصمیم به ترک سیتی گرفته و بارها این موضوع گفته است. او می خواهد بعد از 10 فصل به کارش در سیتی پایان دهد، امیدوارم سیلوا در آخرین فصل دوران حرفه ایش در سیتی روزهای خوبی داشته باشد."

دیدگاه‌ها