کد خبر : 1696174 | 26 تیر 1399 ساعت 01:09 | 28.9K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی و تشبیه زلاتان به یک شیر عصبانی!

استفانو پیولی، سرمربی میلان از روحیه تیمش برای بازگشت مقابل پارما تمجید کرد.

پیولی و تشبیه زلاتان به یک شیر عصبانی!

به گزارش "ورزش سه"، میلان مانند هفته های اخیر مانند پارما نیز فوق العاده نشان داد و شکست را با پیروزی 0-1 عوض کرد. فرانک کسیه که تا چندی قبل در لیست سیاه استفانو پیولی بود،  امشب نیز در ترکیب تیمش موفق به گلزنی شد و سرمربی میلان او را به یک شیر عصبانی در زمین توصیف کرد.

 

استفانو پیولی گفت: "من از آنچه همه اهدافی که می توانست محقق شود و اینگونه نشده عصبانی نیستم. شما نمی توانید همه چیز را به درستی انجام دهید و شرایط میلان اینطور بوده است. رسیدن به این شرایط زمان زیادی به طول انجامید. حالا به لطف شخصیت و کیفیت تیمی مورد ستایش و تمجید قرار می گیریم، اما بازی های مهم و دشواری هنوز باقی مانده اند.

 

1511512

 

بازی پیچیده ای در برابر حریفی که متخصص سرعت در شروع های دوباره است داشتیم. ابتدا دروازه ما بود که باز شد، اما ما در همان نیمه اول نیز موفق به خلق موقعیت های زیادی روی دروازه پارما شدیم. اما نکته خوشحال کننده برای من داشتن این روحیه برای بازگشت به جریان بازی بود.

 

درخشش فرانک کسیه؟ در ابتدا با یکدیگر مشکلاتی داشتیم، اما تلاش کردیم یگدیگر را درک کنیم و حالا کسیه تبدیل به بازیکنی ضروری و مهم در ترکیب ما شده است. زلاتان همیشه از خودش و دیگر بازیکنان تیم انتظار زیادی دارد. او در میدان مثل یک شیر عصبانی می شود، اما این روحیه به درد تیم می خورد."

دیدگاه‌ها