کد خبر : 1696180 | 26 تیر 1399 ساعت 02:24 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: با این اشتباهات خبری از پیروزی نخواهد بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد با مرتکب شدن چنین اشتباهاتی نمی توان به پیروز دست یافت.

کلوپ: با این اشتباهات خبری از پیروزی نخواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب و در شب اشتباهات عجیب ویرژیل فن دایک و آلیسون بکر مقابل آرسنال 1-2 مغلوب شد و دیگر امکان رسیدن به رکورد صد امتیازی منچسترسیتی برای آنها وجود ندارد. یورگن کلوپ مدعی شد بازیکنان نیز انسان هستند و امکان ارتکیاب به خطا وجود دارد، اما او نمی تواند در چنین شرایطی با خیال راحت استراحت کند.

 

1511503

 

یورگن کلوپ گفت: "این یکی از بازی های خوبی بود که ما  در این فصل ارائه دادیم، اما وقتی اینچنین اشتباهاتی در جریان بازی مرتکب شده اید دیگر نمی توانید انتظار داشته باشید که برنده شوید. من نمی توانم چنین عملکردی توام با تسلط بر جریان مسابقه را مقابل تیمی مانند آرسنال به یاد بیاورم و بعد بنشینم و راحت استراحت کنم. شاید اشتباهی در این شرایط رخ داده باشد. ما باید امتیازاتی که می توانیم را کسب کنیم و به نظر من آنچه لایقش باشیم را به دست می آوریم.

 

اشتباهات خط دفاعی و دروازه بان؟ این روال عادی فوتبال است و اگر کسی از سر دادن چنین اشتباهاتی از یک بازیکن که انسان است شگفت زده می شود، من اینگونه نیستم.

 

کسب جام قهرمانی مقابل چلسی؟ من تا به حال دو بار چنین وضعیتی را تجربه کرده ام و تیمم به پیروزی دست یافته است. چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان مبارزه می کند، اما بعد از این بازی ما یک مراسم مناسب به مناسبت قهرمانی برگزار خواهیم کرد. در موذد رکورد امتیازات در لیگ برتر نیز باید بگویم من هرگز نگران چنین موضوعی نیستم و به این رکوردها اهمیتی نمی دهم."

 

 

دیدگاه‌ها