کد خبر : 1696185 | 26 تیر 1399 ساعت 08:15 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات سروش احمدی تا حد زیادی حل شد

فرهادیان: حقوق ورزشکاران المپین را پرداخت می‌کنیم

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: با تمام ملی‌پوشان در ارتباط هستیم و شرایط آنها را به خوبی رصد می‌کنیم.

فرهادیان: حقوق ورزشکاران المپین را پرداخت می‌کنیم

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از میزان، آرش فرهادیان در خصوص شرایط اردوی‌های تیم ملی تکواندو اظهار داشت: فعلاً اجازه آغاز اردوهای تیم ملی تکواندو به ما داده نشده است. البته این تصمیم منطقی هم است چرا که شیوع کرونا بیشتر شده و باید مراقبت‌های ما هم بیشتر شود. طبیعی است با این شرایط اجازه فعالیت به ما داده نشود.

 

وی افزود: سلامتی ورزشکاران از هر موضوع دیگری برای ما مهم‌تر است. البته با تمام ملی‌پوشان در ارتباط هستیم و شرایط آنها را رصد می‌کنیم. اگر شرایط کرونا بهتر شود و مسئولان هم مجوز آغاز اردوها را بدهند خیلی زود تمرینات را استارت خواهیم زد.

 

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو در خصوص مشکلات مالی ورزشکاران گفت: ما از روز اول تاکنون حقوق‌ المپین‌های تکواندو را ماهیانه به آنها پرداخت کرده‌ایم. همچنین حقوق برخی از مربیان در بخش آقایان و سرمربی بانوان را هم داده‌ایم. در حد توان تا جایی که می‌توانیم از بچه‌ها حمایت می‌کنیم، هر چند که اگر این شرایط ادامه داشته باشد طبیعتا باید یک تصمیم‌ منطقی اتخاذ کرد.

 

فرهادیان در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات رشته تکواندو در سال جاری میلادی لغو شده است یا خیر، گفت: فعلاً هیچ برنامه‌ای برای سال جاری به ما اعلام نشده است.

 

وی در مورد تکلیف سروش احمدی گفت: سروش احمدی مشکلاتی داشت که این مشکلات را هم به لحاظ مادی و هم به لحاظ شغلی پیگیری کردیم. از نظر مالی نیز به او کمک کردیم و خوشبختانه همین باعث شده تا حد زیادی مشکلات او برطرف شود و برای سروش آرزوی بهترین‌ها را دارم.

 

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو پیرامون برنامه‎‌های تیم ملی تکواندو در بخش بانوان اظهار داشت: ما قرار بود در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنیم اما متاسفانه مسابقات لغو شد. فعلا هم به دلیل کرونا اجازه هیچگونه فعالیتی نداریم و مشخص نیست در بخش بانوان باید برای چه مسابقاتی برنامه‌ریزی کنیم و تنها منتظریم. هر زمان که تاریخ مسابقات اعلام شد خیلی زود ورزشکاران را به اردوها فرا خواهیم خواند تا اردوها را پیگیری کنیم.

دیدگاه‌ها