کد خبر : 1696188 | 26 تیر 1399 ساعت 09:25 | 16.1K بازدید | 6 دیدگاه

ساری: فراز و نشیب‌های یوونتوس عجیب است!

ماتوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس بعد از تساوی تیمش مقابل ساسولو، فراز و نشیب‌های تیمش را عجیب توصیف کرد.

ساری: فراز و نشیب‌های یوونتوس عجیب است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس بعد از اینکه تیمش دیشب در خانه ساسولو در مقابل این تیم با نتیجه تساوی 3-3 متوقف شد فراز و نشیبهای یووه را عجیب توصیف کرد و گفت از اینکه تیمش گاهی تا این حد نوسان دارد شگفت‌زده است.

 

یوونتوس که قصد داشت با پیروزی در بازی دیشب گام بلندی در قطعی کردن نهمین قهرمانی پیاپی خود در سری آ بردارد با اینکه ابتدا 2-0 از حریف پیش افتاده بود اما در نهایت این برتری را با تساوی 3-3 عوض کرد. ساری که در پایان بازی به وضوح از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود عملکرد آنها را با صفت عجیب توصیف کرد.

 

1511536

 

 

ساری به خبرنگاران گفت:" یک مربی از تیمش انتظار دارد در عملکردش ثبات داشته باشد. ولی ما امروز چه از نظر بدنی و چه از نظر ذهنی از فقدان ثبات رنج بردیم. ما در این بازی لحظات خیلی قوی‌ای داشتیم و در برخی لحظات آنقدر منفعل بودیم که درکش برای من واقعا عجیب است".

 

سرمربی یووه در ادامه گفت:" ما اخیرا در مقابل تیمهایی قرار گرفتیم که عملکردی استثنایی داشتند و ساسولو هم یکی از آنها بود. این تیم قبل از ما چهار بازی پیاپی خود را برده بود. آنها اگر به همین شکل ادامه بدهند در آینده به آتالانتا تبدیل خواهند شد. من مطمئنم اگر بتوانیم مشکل فراز و نشیبهای زیاد در جریان بازی را حل کنیم در مسیر صحیح قرار خواهیم گرفت. اگر شما اجازه بدهید حریف در یک‌سوم دفاعی شما توپ را هر طور می‌خواهد پاس بدهد هر تیمی برایتان خطرناک خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها