کد خبر : 1696223 | 26 تیر 1399 ساعت 13:14 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

دخیا: می‌خواهم 400 بازی دیگر برای یونایتد انجام دهم

داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد می‌گوید قصد دارد سالها در این تیم بماند و 400 بازی دیگر برای شیاطین سرخ انجام دهد.

دخیا: می‌خواهم 400 بازی دیگر برای یونایتد انجام دهم

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد که با وجود قرارداد بلندمدتش با این تیم اخیرا به دلیل ظهور سنگربان جوانی به نام دین هندرسون شایعاتی درباره آینده او در اولدترافورد مطرح شده با رد این شایعات می‌گوید قصد دارد سالهای سال به بازی با پیراهن یونایتد انجام داده و 400 بازی دیگر برای شیاطین سرخ انجام دهد.

 

دخیا که سالها است برای یونایتد می‌درخشد اخیرا موفق شد رکورد پیتر اشمایکل سنگربان اسطوره‌ای این تیم را از لحاظ تعداد بازی برای یونایتد بشکند.

 

1511587

 

دخیا در گفتگویی با وبسایت رسمی منچستریونایتد در این باره گفت:" رسیدن به آمار 400 بازی برای منچستریونایتد برایم افتخار بزرگی است. عضو این باشگاه بودن فوق‌العاده است. تصور کنید من به رکورد 400 بازی رسیده‌ام. واقعا معرکه است. این برای من افتخار خیلی خیلی خاصی است و من امیدوارم بتوانم 400 بازی دیگر برای این تیم انجام بدهم".

 

سنگربان اسپانیایی یونایتد در ادامه گفت:" می‌خواهم به بازی کردن ادامه بده و از تمرینها و در کنار دوستانم بودن لذت ببرم. من از اینکه در هر بازی پیراهن یونایتد را به تن کنم لذت می‌برم و بازی در اولدترافورد برایم همیشه یک اتفاق خاص است".

 

 

دیدگاه‌ها