کد خبر : 1696580 | 28 تیر 1399 ساعت 00:04 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

جای تماشاگران دو تیم خالی بود؛

تارتار: آمدیم تا از نساجی امتیاز بگیریم

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید تساوی مقابل نساجی برای آنها ارزشمند است.

تارتار: آمدیم تا از نساجی امتیاز بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از تساوی نساجی و نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار کرد: جای هواداران دو تیم در این مسابقه خیلی خالی بود؛ واقعا تماشاگران نساجی در این سال‌ها و به ویژه پس از حضورشان در لیگ برتر، شور و حال خاصی به مسابقات دادند و طرفداران ما نیز همیشه در هر شهری بودیم، ما را تنها نمی‌گذاشتند و همراهی می‌کردند.

 

او ادامه داد: بازی خیلی کیفیت و شور و حال زیادی نداشت. ما با توجه به اینکه در جدول همسایه نساجی بودیم، آمدیم تا دست خالی به مسجدسلیمان برنگردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: به بچه‌ها گفتم این دیدار برای حفظ فاصله با تیم‌های پایین جدول خیلی اهمیت دارد و خدا را شکر از بازی با نساجی یک امتیاز گرفتیم و بچه‌های ما پس از ۱۰ نفره شدن، خیلی زحمت کشیدند و از آنها تشکر می‌کنم.

تارتار یادآور شد: خدا را شکر همچنان روند نباختن تیم را ادامه می‌دهیم. تیمی هستیم که به راحتی نمی‌بازیم و شخصیت تیمی ما به خوبی شکل گرفته است.

 

او در خصوص داوری دیدار نساجی و نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم آقای همرنگ و کمک‌هایشان روز خوبی را پشت سر گذاشتند. درست است که یک بازیکن از ما اخراج شد، اما باید در آنالیز داوری مشخص شود که بازیکن اخراجی ما نفر آخر بود یا یک بازیکن در کنارش حضور داشت. در مجموع گروه داوری عملکرد قابل قبولی ارائه دادند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها