کد خبر : 1696697 | 28 تیر 1399 ساعت 15:17 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

چرا باید در مورد شخصیت فغانی اینطور صحبت کرد؟

محمدی: اشتباهات داور بازی از حالت عادی خارج بود

جواد محمدی مدیرعامل ذوب‌آهن می گوید در صورتی که نیاز باشد، پرونده دیدار با ماشین سازی را به محاکم بین المللی خواهد برد.

محمدی: اشتباهات داور بازی از حالت عادی خارج بود 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار ماشین سازی مقابل ذوب آهن که در اصفهان برگزار شد و با 2 گل پیروزی به سود تیم تبریزی خاتمه یافت، اشتباهات داوری پرشماری داشت که به عقیده بسیاری از کارشناسان، نتیجه بازی تحت تاثیر این اشتباهات قرار گرفت. پس از پایان بازی بلافاصله در فدراسیون جلسه ای شبانه برای بررسی این موضوع تشکیل داده شد و کمی بعدتر هم باشگاه ماشین سازی بیانیه تندی علیه ذوب آهن و مصاحبه ای که جمشیدی سخنگوی این باشگاه انجام داده بود، منتشر کرد.

 

جواد محمدی پس از این اتفاقات و در گفتگویی که با شبکه ورزش داشت، به مسائل مختلفی در رابطه با این بازی و بیانیه ماشین سازی اشاره کرده که در ادامه می خوانید.


برخی مواقع اشتباهات داوری از حالت عادی خارج است ! 
ضمن احترامی که برای جامعه داوری قائلیم و انسان های شریفی در گذشته و حال زحمت کشیده اند، باید گفت برخی مواقع اشتباهات از حالت عادی خارج است. مگر یک تیم در یک بازی چند موقعیت می تواند ایجاد کند؟ اتفاقاتی که در بازی رخ داد، شیرازه تیم ما را به هم ریخت. ما شب سختی را به خاطر بی مهری و بی قانونی داور پشت سر گذاشتیم.

 

داور به برخوردهای تند بازیکنان ما را از حالت عادی خارج کرد
تیم ما خیلی ضرر کرد. از همان لحظه اول بچه های ما را از حالت روانی عادی خارج کردند به خاطر برخوردهای تندی که می شود. سر هر صحنه ای به بازیکن ما کارت می دهند. شما پنالتی های که برای تیم حریف اعلام شده را ببینید، واقع جای بحث و بررسی دارد. لطفا کارشناسان بررسی کند.

 

گل ما چطور افساید اعلام شد؟
از آن طرف تیم ما خیلی راحت می توانسته با 2 گل پیروزی به رختکن برود؛ این صحنه ای که آفساید گرفته شده، یکی از صحنه های ساده است و در درجات پایین داوری تدریس می شود.

 

انگار فوتبال در حال حرکت به سمت و سوی خاصی است
ما از حقمان کوتاه نمی آئیم و اگر لازم باشد فیلم بازی را به محاکم بین المللی می بریم و قطعا این کار را خواهیم کرد. من اعتقاد دارم که فوتبال ما در حال حرکت به سمت و سوی خاصی است. خواهش می کنم کمیته اخلاق، حراست فدراسیون، نهادهای نظارتی و کمیته انضباطی هفته های اخیر و آینده را به دقت بررسی کنند تا ببینند در مسابقات چه خبر است. متاسفم که چنین اتفاقاتی فقط و فقط برای ذوب آهن رخ می دهد. در بازی با پیکان هم همین اتفاقات برای ما رخ داد و انگار وقتی ما میزبان هستیم باید سلاخی شویم.

 

1444902


از ادبیات آذرنیا تعجب کردم
حرف های بعدی مدیرعامل ذوب آهن در مورد حرف های آذرنیا و بیانیه ماشین سازی بود. او در این مورد گفت: ما تا حالا در کدام حرفمان به باشگاه ماشین سازی اشاره کرده ایم که ایشان در صحبت هایشان می گوید ذوب آهنی ها جو گیر شده اند. من از این ادبیات تعجب می کنم

 

ماشین سازی برای چه بیانیه صادر کرده است؟
نکته بعدی این است که اصلا بیانیه مطرح نیست. ببخشید باشگاه ماشین سازی برای چه چیزی بیانیه صادر کرده است؟ شما را که سه امتیاز را به شما دو دستی تقدیم کرده اند؟ چه نکته ای شما را نگران کرده که اینطور موضع گیری می کنید.

 

قهرمانی سپاهان چه ربطی به ما دارد 
نکته دیگر ارتباط دادن سال 1394 و قهرمانی سپاهان به ذوب آهن است. اینکه به ما ارتباطی ندارد.


چرا باید در مورد شخصیت فغانی اینطور صحبت کرد؟
آقای فغانی از مفاخر بزرگ داوری دنیا است؛ یعنی چه که در مورد یک شخصیت بی المللی اینطور صحبت می کنیم. این ها اصلا چه ربطی به ذوب آهن دارد. یک نکته را فراموش نکنیم که سپاهان و ذوب آهن همواره از افتخارات فوتبال ایران بوده اند و نائب قهرمان آسیا بوده اند. با این حال چطور بیانیه صاد کرده اند علیه فدراسیون. امیدوارم یک بار هم که شده سلامت و شفافیت ایجاد شود.

دیدگاه‌ها