کد خبر : 1696868 | 29 تیر 1399 ساعت 08:37 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم به دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی بروم

رسولی: امیدوارم حمایت‌ها تداوم داشته باشد

پرتابگر دیسک ایران گفت: رییس کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به من داشته و امیدوارم این حمایت‌ها همچنان به بهترین شکل تداوم داشته باشد.

رسولی: امیدوارم حمایت‌ها تداوم داشته باشد

به گزارش "ورزش سه" حسین رسولی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط خودش از زمان بازگشت به ایران اظهار داشت: بعد از بازگشتم از بلاروس مستقیماً به شهر خودم آمده‌ام و فعلاً تمریناتم را در همین‌جا پیگیری می‌کنم. خوشبختانه از لحاظ قوای بدنی در شرایط خوبی قرار دارم.

وی ادامه داد: از مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، هم تشکر می‌کنم که در این مدت جویای حال من بود و همه جوره از من حمایت کرد تا در بلاروس با مشکلی مواجه نباشم. آرامش خوبی در دوومیدانی حکفرما شده است. سرپرست فدراسیون خودش قهرمان بوده و کاملاً می‌تواند شرایط و مسائل ورزشکاران را درک کند. مبینی توانسته آرامش خوبی را در دوومیدانی نسبت به گذشته حکفرما کند.

 

رسولی ادامه داد: برنامه‌ریزی من این است که بتوانم طی چند روز آینده به دیدار سرپرست فدراسیون بروم تا هم برنامه‌هایی را که تا المپیک مد نظر دارم به او ارائه بدهم و هم در مورد مربی‌ام گیورگی بهترین تصمیم را بگیریم. در مدتی که در بلاروس حضور داشتم گیورگی با تمریناتی که برایم در نظر گرفت، نگذاشت با اُفت مواجه شوم و خیلی خوب به بهترین فرمی که خودم توقع داشتم من را رساند.

پرتابگر دیسک ایران تصریح کرد: اکنون که مربی ندارم از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک توقع حمایت دارم تا بتوانم شرایط خوبی را از لحاظ تمرینی داشته باشم. بالاخره من در رده سنی جوانان نتیجه خوبی گرفته‌ام مردم و جامعه دوومیدانی از من توقع رسیدن به کسب سهمیه المپیک را دارند. البته در این مدت شخص رییس کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به من داشته است و امیدوارم این حمایت‌ها همچنان به بهترین شکل خودش تداوم داشته باشد. خیلی دوست‌دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم به دیدار صالحی‌امیری بروم تا مشکلاتی را که دارم برای او توضیح دهم.

دیدگاه‌ها