کد خبر : 1696908 | 29 تیر 1399 ساعت 11:47 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته به دنبال انتقال شاگرد سابقش به اینترمیلان

آنتونیو کونته به شدت خواهان جذب انگولو کانته ستاره چلسی به اینترمیلان است ولی باید مدیریت باشگاه را برای پرداخت دستمزد 150هزار پوند در هفته او متقاعد کند.

کونته به دنبال انتقال شاگرد سابقش به اینترمیلان

به گزارش "ورزش سه"‌، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی است آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان به شدت خواهان به خدمت گرفتن انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی است. ستاره‌ای که در زمان حضورش در چلسی سابقه کار با او را داشته. ولی مشکل کونته دستمزد بالای این ستاره فرانسوی است و او باید برای رسیدن به هدفش مدیریت اینتر را راضی کند که با دستمزد 150هزار پوند در هفته او موافقت کنند.

 

1512642

 

کانته البته تا سال 2023 با چلسی قرارداد دارد ولی بر اساس گزارش‌های اخیر او به دنبال این است که امسال تابستان راهی باشگاهی دیگر شود.

 

آنتونیو کونته سه فصل پیش که هدایت چلسی را به عهده داشت درحالیکه کانته را در تیم خود می‌دید قهرمان لیگ برتر شد. با وجود علاقه زیاد کونته به کانته‌، به نظر می‌رسد اینکه ستاره فرانسوی از 50 بازی چلسی در فصل جاری تنها در 27 مسابقه به میدان رفته قانع شدن مدیریت اینتر به پرداخت دستمزد بالای او را دشوار خواهد کرد.

 

1512640

 

کانته 29ساله که در گذشته سابقه انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فصل را داشته امسال با مصدومیتهای متعدد از ناحیه قوزک پا و همسترینگ مواجه بوده و امروز در دیدار چلسی و منچستریونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به میدان نخواهد رفت.

 

 

دیدگاه‌ها