کد خبر : 1697058 | 30 تیر 1399 ساعت 09:25 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: وقت سیلی خوردن، اینتر را جلو می‌فرستند

آنتونیه کونته سرمربی اینترمیلان بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل رم از برنامه‌ریزی مسابقات سری آ به شدت گلایه کرد و گفت بدترین قرعه همیشه به نفع اینتر است.

کونته: وقت سیلی خوردن، اینتر را جلو می‌فرستند

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل آ اس رم از سری آ و داوران این بازی عصبانی بود. کونته از سری آ به دلیل برنامه مسابقات اینتر به شدت گلایه کرده و داوران این بازی را به اشتباه بزرگ متهم کرد.

 

1512863

 

اینتر که در ورزشگاه اولیمپیکو خانه رم به مصاف این تیم رفته بود در دقایق پایانی مسابقه به لطف پنالتی روملو لوکاکو توانست نتیجه را 2-2 کرده و از شکست فرار کند. این چهارمین بازی اینتر در 11 روز اخیر بود درحالیکه رقیب اصلی اینتر، یوونتوس، قبل از بازی امشب خود مقابل لاتزیو چهار روز استراحت داشته.

 

کونته که در پایان بازی به وضوح عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:" از همه می‌خواهم به فهرست بازی‌های اینتر نگاه کنند. برنامه بازی‌های ما وحشتناک است و برای ما مشکل درست می‌کند. ما همیشه دیروقت شب بازی داریم و تیمهای مقابل ما در مقایسه با ما همیشه روزهای بیشتری استراحت کرده‌اند. اینها واقعیت است".

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" این واقعا ناهنجاری است. اگر صادق هستید به اتفاقی که در دور قبلی افتاد نگاه کنید. به نظر می‌رسد وقتی برنامه بازی‌ها طراحی می‌شده هیچ نماینده‌ای از اینتر حضور نداشته چون تقویم بازی‌های ما وحشتناک است. بعضی تیمها پنج روز استراحت دارند. ما در بازی خارج از خانه دیروقت شب به میدان می‌رویم و وقتی به خانه می‌رسیم ساعت 4 صبح است. همه باید از خودگذشتگی کنند ولی همیشه اینتر است که قربانی می‌شود. همیشه. واقعا خنده‌دار است. هر وقت لازم است کسی سیلی بخورد‌، اینتر انتخاب می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها