کد خبر : 1697214 | 30 تیر 1399 ساعت 23:26 | 30.6K بازدید | 2 دیدگاه

رافائل واران:

ما رئال مادرید هستیم و غیرممکن برایمان وجود ندارد

رافائل واران، ستاره فرانسوی رئال مادرید درباره دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی صحبت کرد.

ما رئال مادرید هستیم و غیرممکن برایمان وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید اخیرا موفق شد به اولین جام خود در فصل جاری دست پیدا کند و سی و چهارمین کاپ لالیگا را هم به ویترین افتخارات خود اضافه کند. حالا به نظر می رسد که شاگردان زین الدین زیدان تمام تمرکز خود را روی دیدار برگشت مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهند داد.

 

اگرچه رئال مادرید در مسابقه رفت با نتیجه 2-1 در سانتیاگو برنابئو از منچسترسیتی شکست خورد اما مدافع فرانسوی این تیم معتقد است که با وجود سخت بودن اوضاع غیر ممکن برای این تیم وجود ندارد. رافائل واران در این باره گفت: " این رئال مادرید است و امکان هر اتفاقی وجود دارد؛ حتی اگر اوضاع برای مان دشوار باشد.

 

 

1510134

 

 

وقتی این پیراهن را بر تن کنید مسئولیت بزرگی بر گردن تان می‌افتد. می‌دانیم که بازی دشواری در انتظارمان است اما با نهایت انگیزه به سراغ آن می رویم. نمی‌توانیم نتیجه را پیش بینی کنیم اما قطعاً تا پایان خواهیم جنگید."

 

واران در ادامه ضمن تمجید از کریم بنزما نیز گفت: " من نمی‌توانم بگویم که این بهترین فصل حرفه ای او بوده است چرا که برای مدت زمان زیادی وی را می شناسم. خوشحالم که او را این چنین درخشان و با حال خوب می بینم. او حالا نقش رهبری حمله ما را برعهده گرفته است."

 

 

1511989

 

 

واران درباره سرمربی فرانسوی رئال مادرید یعنی زین الدین زیدان هم گفت: " او ظرفیت از ویژه ای برای تبدیل کردن غیرممکن ها به اتفاقات در دسترس برخوردار است. زیدان واقعاً یک منبع الهام بخش برای همه ماست. او خیلی نیاز زیادی به صحبت کردن بیش از حد ندارد و این شیوه و روشش به حساب می آید."

دیدگاه‌ها