کد خبر : 1697220 | 31 تیر 1399 ساعت 00:26 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

تقویم لالیگا؛ از خریدهای رئال تا ۲۳ لالیگایی کوپاآمریکا

در سالهای گذشته و طی این یک هفته اتفاقات جالبی در لالیگا رخ داده که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

تقویم لالیگا؛ از خریدهای رئال تا ۲۳ لالیگایی کوپاآمریکا

 

به گزارش "ورزش سه"، در این گزارش قصد داریم به مهم‌ترین اتفاقات رقابت‌های لالیگا که در سال‌های اخیر و طی این یک هفته رخ داده اشاره کنیم.

 

بازگشت مایورکا
پیروزی در مسابقه پلی آف آغاز شد که مایورکا بعد از مدت ها غیبت رقابت‌های لالیگا بازگردد تا یک اتفاق ویژه در سال 2013 برای آن ها رقم خورده باشد.

 

 

جابجایی مارکوس یورنته در پایتخت
اتلتیکو مادرید از امضا با مارکوس یورنته، هافبک تیم همشهری و رقیب یعنی رئال مادرید خبر داد. یورنته تا پیش از آن در باشگاهی مثل آلاوس عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود. در واقع این انتقال باعث شد که یورنته سومین نسل از خانواده اش تبدیل شود که برای اتلتیکو مادرید بازی کرده اند. پاکو یورنته و پدربزرگش یعنی راکون گروسو.

 

1513029

 

افزایش قدرت هجومی سوسیداد
رئال سوسیداد بعد از جذب مهاجم سوئدی یعنی الکساندر ایساک این بار پورتو را از باشگاه خیرونا به خدمت گرفت. این بازیکن برای تیم کاتالانی 20 گل به ثمر رسانده بود و جذب او در کنار ایساک باعث شد که خط حمله سوسیه داد با تقویت چشمگیری روبرو شود.

 

1513023

 

 

حضور اسپانیول در ایسلند یا استونی
اسپانیول که برای اولین بار از فصل 07-2006 به رقابت های اروپایی بازگشته بود، برای مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا باید به مصاف یکی از دو تیم کشورهای استونی و یا ایسلند می رفت.

 

1513026

 

 

ادامه خرید های رئال مادرید
بازیکنان ورودی رئال مادرید همچنان ادامه پیدا کردند. بعد از هافبک برزیلی یعنی رودریگو و فرلان مندی فرانسوی، مادرید از دو خرید جدید دیگر خود یعنی لوکا یوویچ و ادن هازارد نیز رونمایی کرد.

 

1513028

 

 

توافق دائمی اوساسونا با روبن گارسیا
در چنین روزی باشگاه اوساسونا دائمی کردن قرارداد روبن گارسیا با مبلغ سه میلیون یورو را نهایی کرد. گارسیا فصل قبل را به صورت قرضی در لوانته بازی می‌کرد و هفت گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

 

1513027

 

 

قرارداد جدید ایوان کوئلار با لگانس
این اتفاق باعث شد که هواداران لگانس همچنان از حضور بازیکن فوق‌العاده ای نظیر ایوان کوئلار در تیم شان لذت ببرند چرا که او قرارداد خود را تا سال 2021 با این تیم تمدید کرد.

 

1513031

 

والنسیا و بازی در پیش فصل با بایرلورکوزن
برنامه پیش فصل والنسیا این گونه شکل گرفت که تیم قهرمان کوپا دلری در آلمان به مصاف بایرلورکوزن رفت تا برای آغاز فصل و دیدار های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.

 

1513024

 

 

استقبال ویژه هواداران ختافه
بعد از عملکرد فوق‌العاده ختافه در فصل 19-2018 که با مقام پنجمی این تیم به پایان رسید و یکی از بهترین نتایج تاریخ این باشگاه را رقم زد، هواداران این تیم استقبال ویژه‌ای از مسابقات فصل بعد این تیم انجام دادند و مشخص شد که آنها حدود 92 درصد از بلیت های ورزشگاه خانگی شان را خریداری کرده اند.

 

1513025

 

 

بازیکنان لالیگایی در کوپا آمریکا
مرحله گروهی کوپا آمریکا به پایان رسیده است و 23 بازیکن لالیگا در این مسابقات باقی مانده اند. فیلیپ کوتینیو ، کاسمیرو (برزیل) لیونل مسی (آرژانتین) ، داروین ماچوس (ونزوئلا) ، لوئیز سوارز و خوزه ماریا گیمنز (اروگوئه) نیز برای بازی های بعد از دور گروهی در مسابقات شرکت کردند.

 

 

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگاlaliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها