کد خبر : 1697338 | 31 تیر 1399 ساعت 15:29 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

محمدی : همدل شویم، شهرخودرو آسیایی می‌شود

مدیرعامل سابق پیام با ابراز تاسف از حواشی شهرخودرو در هفته گذشته گفت: شرایط کنونی به گونه‌ای است که اگر همه کنار هم بیایند و رو به جلو فکر کنند قطعا شهرخودرو آسیایی خواهد شد.

محمدی : همدل شویم، شهرخودرو آسیایی می‌شود

به گزارش ورزش سه، رضا محمدی مدیرعامل سابق پیام مقاومت مشهد در واکنش به جو اخیر فوتبال خراسان اظهار داشت: متاسفانه جو نامناسبی پس از تساوی با سایپا علیه شهرخودرو شکل گرفت که زیبنده فوتبال خراسان نبود اما با اقدام درست حمیداوی و هوشیاری استان، شهرخودرو از این حواشی عبور کرد و مجددا همه چیز آماده شده تا یک رخداد بزرگ دیگر برای استان ما رقم بخورد.


وی افزود: قطعا حواشی و تحت فشار قرار گرفتن شهرخودرو نتیجه‌اش بی‌تمرکزی بازیکنان و امتیازاتی بود که برابر سایپا و پارس جنوبی جم از دست رفت اما خدا رو شکر که همگی زود به خودشان آمدند و جلوی اشتباهات بیشتر گرفته شد و اکنون باید با قدرت تمام تنها به امتیازات 5 بازی حساس پیش‌رو فکر کرد.


مدیرعامل سابق پیام مشهد با اشاره به هزینه‌های هنگفت تیمداری در بخش خصوصی گفت: به عنوان کسی که 5 سال مدیرعامل پیام بوده و در هیات فوتبال خراسان کار کرده، می‌گویم که اگر امروز پیام و ابومسلمی نیست به خاطر آن است که تفکر اقتصادی درستی پشت آن نبود و چشمش یبشتر به دست دولتی‌ها و فلان دستگاه و ارگان بود اما شهرخودرو با هزینه شخصی افتخاراتی برای استان آورد که نباید از آن عبور کرد. ای کاش که پیام و ابومسلم هم در آن دوره یک حامی خصوصی داشت که کمک ما می‌کرد.


رضا محمدی با اشاره به هزینه‌های حضور نماینده خراسان در ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: به طور سرانگشتی شهرخودرو همین الان باید بالای یک و خرده‌ای میلیارد برای دو هفته اردوی خارج از کشور با این ارز سرسام‌آور خرج هتل و پرواز و کمپ تمرین و اتوبوس و ... کند. واقعا اگر بخش خصوصی هزینه نکند، چه کسی حاضر است چنین پولی را از داخل استان به تیم تزریق کند؟ مگر نه اینکه پس از کنار کشیدن پدیده، این تیم برای یک سفر داخلی هم به شدت مشکل برخورد کرد.


وی در خاتمه تاکید کرد: به نظر من باید به کسی که برای استان ما هزینه می‌کند در نهایت حفظ شخصیت و کرامت استانی و شهری، احترام گذاشت و اگر چالشی هم به وجود می‌آید آن را نه با هیجان‌زدگی بلکه با درایت حل کرد.

دیدگاه‌ها