کد خبر : 1697464 | 01 مرداد 1399 ساعت 12:38 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

فقط یک راه برای مقابله با حاشیه‌ها؛

فقط زلزله و تگرگ مانع از برد سپاهان!

امیرقلعه نویی روزهای گذشته را در شرایطی پشت سر گذاشته که قرار گرفتن در چنین شرایطی را فراموش کرده بود.

فقط زلزله و تگرگ مانع از برد سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، لحظات تلخ و شیرین در دوران مربیگری امیرقلعه نویی کم نبوده اند ولی این برای اولین مرتبه است که این مربی طی دوران حضور 4 ساله در سپاهان اینطور تحت فشار  قرار می گیرد.


دو تساوی پیاپی برابر سایپا و پارس جنوبی جم به منزله پایان امیدهای سپاهان برای رسیدن به پرسپولیس و در واقع پایان آرزوهای قهرمانی بود و شکست مقابل تراکتور تا حدودی شرایط این تیم برای کسب سهمیه آسیایی را نیز به خطر انداخته تا امیرقلعه نویی در شرایطی قرار بگیرد که حداقل در اصفهان پیش تر آن‌را تجربه نکرده بود.


قلعه نویی طی دو سال اول حضورش در اصفهان این تیم را قهرمان کرده بود و در لیگ هجدهم هم توانست نتایج بسیار خوبی با طلایی پوشان بگیرد و بار دیگر این تیم را به جمع مدعیان بازگرداند ولی حالا به دلیل فاصله ای که میان این تیم و پرسپولیس ایجاد شده، تحت فشار عده ای از هواداران قرار گرفته و حتی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان مجبور شد به شایعاتی که پیرامون درگیری او و هوادارانٌ وجود داشت واکنش نشان بدهد و آن را تکذیب کند.


در بحبوحه همین روزهای پرتنش و پرفشار که به انتشار بیانیه از سوی باشگاه و حمایت از امیرقلعه نویی و کادرش منجر شد و در ادامه کانون هواداران باشگاه سپاهان نیز با انتشار بیانیه ای به صورت موازی، موضع باشگاه را تکرار کرد، سپاهان آماده یکی از حساس ترین و سرنوشت ساز ترین مسابقات لیگ برای کسب سهمیه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می شود.


نظم و سخت کوشی همیشه اولویت های اصلی امیرقلعه نویی بوده اند و حالا به نظر می رسد بازیکنان سپاهان در این روزها شرایط خاص تری را در تمرینات از این حیث تجربه کرده باشند و سخت‌گیری امیرقلعه نویی بیشتر از قبل هم شده باشد.


سپاهان در بازی های اخیر خود به هیچ وجه شرایط خوبی را تجربه نکرده و این را پیش از هر کسی خود کادر فنی و بازیکنان تیم می‌دانند؛ موضوعی که سبب می شود آنها با تمام انرژی وارد بازی فردا برابر صنعت نفت آبادان شوند و امیرقلعه نویی برای بازگشت به جدول و کنترل حواشی پرتنش پیرامون تیم، از بازی روز آینده در ورزشگاه نقش جهان فقط سه امتیاز را می خواهد؛ نه چیز دیگر و هیچ بهانه ای نمی تواند برای او در نگرفتن امتیازات کامل این مسابقه پذیرفتنی باشد، مگر اتفاقات نادر .

دیدگاه‌ها