کد خبر : 1697615 | 02 مرداد 1399 ساعت 00:00 | 26.1K بازدید | 4 دیدگاه

مقصر این شرایط من هستم؛

قلعه‌‎نویی: در ادامه سپاهان متفاوتی را خواهید دید

امیر قلعه نویی می گوید شرایط تیم در هفته های اخیر مناسب نبوده و مقصر اصلی این شرایط خودش است.

قلعه‌‎نویی: در ادامه سپاهان متفاوتی را خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان امروز در تمرین طلایی پوشان حاضر شد و در مورد شرایط تیم صحبت کرد. او در بخشی از حرف هایش تاکید داشت که شرایط سپاهان می تواند بهتر از این ها باشد و در عین حال از امیرقلعه نویی و مجموعه تیم به خاطر تلاش هایی که برای تیم انجام می دهند، تشکر کرد.

 

مسئولیت عظیمی بر دوش ماست
پس از صحبت های عظیمیان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با تشکر از مدیرعامل فولاد مبارکه ،هیئت مدیره و هیئت همراه، در خصوص چند هفته باقیمانده از فصل گفت: سپاهان تیم بزرگی است و افتخارات بزرگی دارد و تنها تیمی است که در جام باشگاه های جهان بوده و از این جهت مسئولیت عظیمی بر دوش ما است.
 

 

مقصر این شرایط من هستم
او در ادامه با اشاره  به نتایج ضعیف اخیر سپاهان اضافه کرد: ما راه را خیلی خوب رفتیم ولی فراز و نشیب هایی در راه برای ما بوجود آمد که عمده مقصر آن خود من هستم. چون در هرحال باشگاه و هیئت مدیره مواردی و درخواست هایی که مورد نیاز بوده را انجام داده اند. ولی فوتبال غیر قابل پیش بینی است و اتفاقاتی مانند تیم بارسلونا که در زمین خودش قهرمانی را از دست می دهد این مسئله را تائید می کند .تنها نگرانی ما این بود که ما مزد زحماتمان را نگیریم.

 

1513461

 

سپاهان متفاوتی را خواهید دید
سرمربی سپاهان در ادامه به بازی های آینده تیم در لیگ و جام حذفی اشاره کرد و افزود: ولی ان شاءالله در این 5 بازی باقیمانده چه در لیگ و چه در جام حذفی و جام باشگاه های آسیا شما یک سپاهان متفاوتی را به لطف خدا خواهید دید.

 

کارگران عظیمیان را دوست دارند
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان سخنان خود از عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه به جهت تلاش هایی که در ورزش استان و کشور و کاهش آسیب های اجتماعی انجام داده اند تشکر کرد و افزود: این نکته که کارگران شرکت فولاد مبارکه، مدیر عامل این شرکت را دوست دارند و نسبت به ایشان اظهار لطف می کنند نشان از این دارد که ایشان راه را درست رفته اند و رضایت نیروی انسانی، مهمترین دستاوردی است که ایشان در این مجموعه بدست آورده است و ما نیز به نوبه خود قول می دهیم که شرمنده طرفداران و آقای عظیمیان نشویم.

 

دیدگاه‌ها