کد خبر : 1697693 | 02 مرداد 1399 ساعت 15:54 | 38.5K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت

گواردیولا و 330 میلیون یورو برای 4 خرید بزرگ

پپ گواردیولا برای 4 خرید تابستانی منچسرسیتی بودجه ای هنگفت در اختیار خواهد داشت.

گواردیولا و 330 میلیون یورو برای 4 خرید بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از خلاصی از محرومیت دو سال یوفا برای حضور در لیگ قهرمانان حالا با فراغ بال به فکر خرید بازیکن خواهد بود. سیتیزن ها در دادگاه حکمیت ورزشی توانستند حکم دو سال محرومیت از لیگ قهرمانان را برگردانند و دیگر دغدغه ای برای جذب ستاره های بزرگ ندارند.

طبق ادعای دیاریو اسپورت، سران باشگاه متمول منچستر 330 میلیون یورو در اختیار پپ گواردیولا گذاشته اند تا او در جهت برطرف کردن نقاط ضعف تیم اقدام کند.

 

 

1512579

 

 

برای این مهم، پپ قصد جذب دو مدافع میانی، یک جانشین برای لروی سانه و یک مهاجم دیگر دارد و به همراه تیکی بگریستین مدیر ورزشی باشگاه این روزها در حال بررسی گزینه های موجود است. آنها فصل گذشته قصد جذب هری مگوایر را داشتند اما او در نهایت راهی منچستریونایتد شد و از بخت بد، در همان شروع فصل آیمریک لاپورت هم مصدوم شد تا دست پپ در خط دفاع بسته بماند.

 

 

1501663

 

 

برای دفاع میانی سه گزینه مدنظر هستند. کالیدو کولیبالی از ناپولی، دیه گو کارلوس از سویا و میلان اسکرینیار از اینتر. در دفاع چپ گزینه نخست سیتی دیوید آلاباست ولی در آلمان معتقدند ستاره اتریشی با بایرن تمدید خواهد کرد. پلان B سیتی برای دفاع چپ ناتان آکه است و گفته می شود با او توافقاتی نیز صورت گرفته است.

 

 

1511596

 

 

سیتی برای جذب جانشین لروی سانه قصد جذب فران تورس از والنسیا را دارد. باشگاه اسپانیایی 30 تا 40 میلیون یورو برای فروش بال تهاجمی جوان خود می خواهد. گزینه دیگر برای خط حمله کای هاورتز است ولی گفته می شود این ستاره آلمانی از بایر لوروکزن راهی چلسی خواهد شد.

 

 

1485904

 

دیدگاه‌ها