کد خبر : 1697987 | 03 مرداد 1399 ساعت 18:22 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای برگشتن به لیگ برتر سختی های زیادی کشیدم

ابراهیمی: می‌جنگم تا لباس تیم ملی را به دست بیاورم

گل گهر در یک بازی سخت در تبریز برابر ماشین سازی با گل دقایق پایانی یکی از بهترین هایش در این فصل به پیروزی رسید.

ابراهیمی: می‌جنگم تا لباس تیم ملی را به دست بیاورم

به گزارش" ورزش سه" این دومین گل سه امتیازی کاپیتان گل گهر بود و البته آنچه بیشتر از همه درباره گل دوم گل گهر به ماشین سازی قابل توجه به شمار می آمد حرکتی بود که علیرضا ابراهیمی در دقیقه 88 بازی انجام داد. او روی یک ضربه ایستگاهی در شش قدم با یک حرکت که بیشتر شبیه فنون رزمی بود دروازه ماشین سازی را باز کرد و سه امتیاز با ارزش را برای گل گهر به دست آورد. گل گهر این هفته در سیرجان و در یک بازی دشوار میزبان فولاد است اما ابراهیمی و دیگر بازیکنان این تیم امیدوارند که بتوانند روند پیروزی هایشان را ادامه بدهند.

 

*بعد از سه بازی که گل گهر نتایج خوبی نمی گرفتید در دوبازی اخیر دو برد مهم به دست آوردید. چه شد که تیم از نظر نتیجه گیری اینقدر متحول شد؟
خداروشکر بعد از سه بازی که تیم هماهنگ نبود توانستیم به یک دلی رسیده و روند خوبمان را پیدا کنیم. فکر می کنم که تعطیلی و دوری از مسابقات روی تیم تاثیرگذاشته بود.اما خوشبختانه با اضافه شدن اعضای جدید به کادرفنی و آقای سرآسیایی خیلی تیم از نظر روحی و روانی انرژی بهتری پیدا کرد و این موضوع کمک زیادی برای موفقیت تیم در دو بازی اخیر بود.


*بازی با ماشین سازی برایتان بازی سختی شد اما توانستید در آخرین دقایق سه امتیاز را بگیرید.
امتیاز این بازی خیلی برای ما حیاتی بود که با همت بچه ها توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به نظر من این نتایج خوبی که در دو هفته گرفتیم به خاطر یکدلی کل مجموعه گل گهر بوده است.


*برای دومین بار در این فصل گل سه امتیازی زدی و در جدول گلزنان 4 گله شدی. راجع به گلت بگو؟
ضربه ایستگاهی بود و من می دانستم که باید حتما بازی را ببریم. این یکجورایی می توانست آخرین شانس تیم ما باشد که خداراشکر توانستم زحمت بچه ها و بازی خوب تیم را با این گل تکمیل کنم.گلی که زدم حاصل زحمت بچه ها بود و من کوچکترین کار را انجام دادم. این دومین گل سه امتیازی ام در این فصل بود و این گل ها را مدیون همه تیم هستم.

 

1514038

 


*در مجموع این فصل یکی از بهترین های تیم گل گهر بودی و نامت در میان بهترین مدافع لیگ برتر هم می تواند باشد. آن صحنه و آن مدل گلی که زدی نشان می دهد که به عنوان یک بازیکن 30 ساله انگیزه زیادی داری؟
من برای اینکه دوباره به لیگ برتر برگردم سختی هی زیادی را پشت سرگذاشتم. تیم گل گهر مال مردم سیرجان است و من به هواداران و مردم سیرجان قول داده ام که تیم را در لیگ برتر نگه داریم و این موضوع خیلی به من انگیزه می دهد.

 

*به عنوان یک مدافع که دایم در کارهای هجومی شرکت می کند و خوب گل می زند الگوی خاصی در فوتبالت داشته ای؟
الگوی خاصی نداشته ام اما بازی سرخیو راموس را دوس دارم.


*یک بازی با تیم بالای جدولی فولاد دارید؟ گل گهر در شرایطی هست که بتواند سومین برد پیاپی رو به دست بیارود؟
آن بازی هم برای ما یک بازی حساس و مهم است ولی ما توی خانه همه تیم ها را انشالله می بریم. شک نکنید سومین برد را در سیرجان و مقابل فولاد به دست می آوریم.


*چقدر امیدواری که بتوانی نظر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که بازی های لیگ برتر را با دقت می بیند جلب کنی؟
آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی است و من برای این آرزو می جنگم تا به دستش بیاورم. امیدوارم تیم ملی در آینده از بازیکنانی از کل تیم های لیگ انتخاب شوند و فقط نگاه ها به تیم های بالای جدول نباشد. در هر حال مطمئن هستم روزی بالاخره لباس تیم ملی را می پوشم.

دیدگاه‌ها