کد خبر : 1698031 | 03 مرداد 1399 ساعت 22:41 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه اختصاصی دیلی‌میل با بهترین بازیکن سال انگلیس

هندرسون؛ کاپیتانی که دومین قهرمانی را می‌خواهد

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول و برنده جایزه بهترین بازیکن سال از طرف اتحادیه فوتبال نویسان انگلیس در مصاحبه‌ای اختصاصی با دیلی‌میل درباره روزهای پرفروغ خود صحبت کرد.

هندرسون؛ کاپیتانی که دومین قهرمانی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون کاپیتان لیورپول که دو روز پیش در ورزشگاه آنفیلد جام قهرمانی لیگ برتر را بعد از سی سال انتظار بالای سر برد امروز هم از طرف اتحادیه فوتبال نویسان انگلیسی به عنوان فوتبالیست سال این کشور انتخاب شد تا بهترین چند روز دوران حرفه ای خود را سپری کند.

 

هندرسون در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه دیلی میل شرکت کرده و به سوالات این روزنامه پاسخ داد. او می‌گوید به محض دریافت جام قهرمانی لیگ برتر ذهنش به این معطوف شده که لیورپول باید سال آینده این جام را حفظ کرده و در خانه نگه دارد. او درباره جایزه بهترین بازیکن سال هم گفت که رسیدن به چنین عنوانی بدون حضور و مشارکت دیگر بازیکنان لیورپول ممکن نبوده.

 

1514115

 

تکرار قهرمانی، هدف کاپیتان: صبح روز بعد از فتح جام که بیدار شدم به چالش بعدی فکر می‌کردم. من صحبتهای کسانی که قبلاً فاتح لیگ برتر شده اند را گوش داده ام. آنها اغلب می‌گویند فتح این جام سخت است ولی نگه داشتنش حتی مشکل تر. پس چالش ما از همین حالا شروع می‌شود. این چالش بسیار بزرگی خواهد بود ولی من و تیم ما آماده ایم. از حرفی که مربی مان گفت خیلی خوشم آمد. او گفت ما از جام دفاع نخواهیم کرد بلکه به آن حمله خواهیم کرد. این برای تیم ما بهترین روش است. این همان ذهنیتی است که ما امسال در طول فصل نشان دادیم. از همه چیز گذشتن در زمین و در تمرین. گذشتن از همه چیز.

 

1513957

 

درباره جایزه بهترین بازیکن سال اتحادیه فوتبال نویسان: این افتخار بسیار بزرگی است. در گذشته بازیکنان بزرگی فاتح این جایزه شده اند و بخشی از این فهرست بودن واقعاً بی نظیر است. توضیحش خیلی سخت است ولی مساله این است که درست نیست من اینجا بنشینم و این جایزه را شخصاً قبول کنم چون وقتی به تیم و دستاوردهایی که در یک سال گذشته بدست آورده نگاه می‌کنم تک تک بازیکنان لیورپول شایسته چنین جایزه‌ای هستند. پس من این جایزه را به نیابت از آنها دریافت می‌کنم چون بدون آنها رسیدن به چنین چیزی غیرممکن بود.

 

1514117

 

شرایط کرونایی و واکنش جامعه فوتبال: زمانی که بحران در اوج بود خیلی از کاپیتان‌ها و نماینده‌های تیم‌های لیگ برتری دور هم جمع شدند تا برای کسانی که واقعاً به کمک نیاز داشتند کاری بکنند. ما به این کارمان واقعاً افتخار می‌کنیم. به اینکه رقابت را کنار گذاشتیم و برای خیر بزرگ کشور کاری انجام دادیم.

 

1514114

 

موفقیت در لیورپول برای هندرسونی که سر الکس از یونایتد اخراجش کرده بود: انتقاد گاهی اوقات می‌تواند آزاردهنده باشد. در این شکی نیست که انتقاد بخشی جدایی ناپذیر از فوتبال است ولی وقتی شما بازیکنی جوان هستید کنار آمدن با انتقاد برایتان خیلی سخت‌تر است. یک بازیکن جوان هنوز به موج انتقادها عادت نکرده. در باشگاهی به بزرگی لیورپول سطح انتظارها می‌تواند روی شما تاثیر بگذارد. ولی باید از مشکلات درس گرفت و به بهترین شکل ممکن به آنها جواب داد. من با آزمون و خطا توانستم راهی برای غلبه بر این مشکل پیدا کنم و کم کم صاحب تجربه بشوم. من حالا انتقاد را مثل سوختی می بینم که باعث می‌شود پیشرفت کنم. من از تلاش برای بهتر شدن هرگز دست برنمی دارم. من تا روزی که فوتبال را کنار بگذارم تلاش خواهیم کرد و این را بخشی از زندگی خودم می دانم.

 

1514116

 

دیدگاه‌ها