کد خبر : 1698826 | 07 مرداد 1399 ساعت 19:21 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: فصل بعد هم باید مانند این هفته ها باشیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان امیدوار است فصل بعد نیز شرایط برای تیمش مقل ماه های اخیر باشد.

پیولی: فصل بعد هم باید مانند این هفته ها باشیم

به گزارش "ورزش سه"، نتایج فوق العاده میلان در هفته های اخیرز باعث شد در نهایت مدیران این تیم حکم به تمدید قرارداد با استفانو پیولی بدهند. حالا روسونری فردا باید در هفته سی و هفتمبه مصاف سمپدوریا برود و استفانو پیولی حریف را تیمی خطرناک توصیف کرده است.

 

استفانو پیولی گفت: "ما دو بازی دیگر داریم و باید در هر بازی با عزم و تمرکز وارد زمین شویم، زیرا جزئیات همچنان باعث رقم خوردن نتایج می شوند. باید با احترام به حریف بازی کنیم، سامپدریا باعث شد یوونتوس با مشکل روبرو شود و آنها تیمی باکیفیت هستند. سمپدوریا با خیال راحت بازی می کند، زیرا به هدف خود رسیده است.

 

1510826

 

کلودیو رانیری کار مهمی انجام داده، دوم آگوست نزدیک است و در ادامه ما شرایط فصل بعد ارزیابی خواهیم کرد. در فصل آتی باید روند نتایجی که از ژانویه به دست آورده ایم را ادامه دهیم.

 

خریدهای زمستانی؟ ایبرا شرایط میلان را از بسیاری جهات در زمین بهبود بخشید و راه حل هایی جدید به ما داد. زلاتان از نظر فیزیکی و فنی از اهمیت بالایی برخوردار است. او فضای زیادی برای هم تیمی هایش ایجاد می کند و با توجه به شخصیتی که دارد، قطعا تعیین کننده بوده است. سیمون کیائر نیز خوب کار کرده و او نیز یکی دیگر از خریدهای ژانویه بود که به میلان کمک کرد."

دیدگاه‌ها