کد خبر : 1698866 | 08 مرداد 1399 ساعت 02:20 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 2-0 ناپولی: سرنوشت نایب قهرمانی در دست نرآتزوری

اینتر با پیروزی 2-0 مقابل ناپولی، در فاصله یک هفته تا پایان رقابت های این فصل سری آ، جایگاهش در رتبه دوم جدول را حفظ کرد.

اینتر 2-0 ناپولی: سرنوشت نایب قهرمانی در دست نرآتزوری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته که رقابت شانه به شانه ای با آتالانتا برای کسب رتبه دوم دارند، موفق شدند در دیدار امشب برابر ناپولی، با گل های دانیلو دی آمبروسیو و لائوتارو مارتینس به پیروزی برسند و برتری یک امتیازی شان نسبت به رقیب را حفظ کنند.

اینتری ها در این دیدار در هر نیمه یک بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند به سه امتیاز حساس این دیدار برسند. گل اول بازی در دقیقه 11 به ثمر رسید. روی ارسال کاندروا از سمت راست بود که لوکاکو نتوانست ضربه سر را بزند و توپ به بیراگی رسید و او هم با یک پاس رو به عقب، دی آمبروسیو را صاحب موقعیت کرد و شوت دقیق این بازیکن، به گوشه دروازه  ناپولی رفت.

 

1515219

 

علی رغم موقعیت های گلزنی خوبی که دو تیم داشتند، این نتیجه تا دقیقه 74 پابرجا بود تا اینکه لائوتارو اختلاف را به دو گل افزایش داد. ستاره آرژانتینی که با پاس نیکلا بارلا صاحب موقعیت شده بود، بعد از پیشروی تا پشت محوطه جریمه حریف، با ضربه ای تماشایی، الکس مِرِت را مغلوب کرد.

 

1515220

 

در نهایت بازی با همین نتیجه 2-0 به پایان رسید تا اینتر با 79 امتیاز، در رتبه دوم قرار بگیرد.

این در حالی است که آتالانتا امشب موفق شد در خانه پارما به برتری 2-1 رسید و امیدهایش برای کسب عنوان نایب قهرمانی را حفظ کرد. شاگردان گاسپرینی که با 78 امتیاز در رتبه سوم قرار دارند، در هفته پایان میزبان اینتر خواهند بود و در صورت پیروزی، می توانند عنوان نایب قهرمانی را جشن بگیرند.

دیدگاه‌ها