کد خبر : 1698953 | 08 مرداد 1399 ساعت 17:02 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بیلد

واکنش هالند به احتمال انتقال به رئال یا منچستر

رئال مادرید و منچستر جدی ترین تیم های خواهان ارلینگ هالند پدیده نروژی فوتبال هستند.

واکنش هالند به احتمال انتقال به رئال یا منچستر

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پس از درخشش فوق العاده با پیراهن سالزبورگ در لیگ قهرمانان بود که توجه باشگاه های بزرگ را به خود جلب کرد. در نهایت اما انتخاب او بروسیا دورتموند بود.

 

 

1506240

 

 

هالند از ژانویه به دورتموند پیوست و در 15 بازی بوندسلیگا توانست 13 گل بزند و 3 پاس نیز بدهد با این حال دورتموند هم تراز با ستاره نروژی خود نبود و در 17 بازی با تحمل 4 شکست، در رقابت با بایرن عقب ماند و در نهایت با 13 امتیاز اختلاف، نبرد قهرمانی را به سرخپوشان مونیخی واگذار کرد.

 

درخشش هالند اما باعث شده تا رئال و منچستر همچنان امیدوار به جذب او باشند. ستاره نروژی در این رابطه به بیلد گفت:« من تا 2024 با دورتموند قرارداد دارم و این یعنی برای مدت زمانی طولانی به این باشگاه متعهد هستم. تحت هر شرایطی می خواهم در دورتموند بمانم و بتوانم به اهدافم که کسب قهرمانی بوندسلیگا و موفقیت های زیاد با این باشگاه است، دست پیدا کنم. دوست دارم کنار هواداران مان بارها جشن قهرمانی بگیریم.»

 

هالند می داند که رقابت در این راه با بایرن کار دشواری است. او در مورد رمز و راز کنار زدن بایرن گفت:« بایرن با ثبات فوق العاده اش در نتیجه گیری، خودش را متمایز با دیگر تیم ها کرده است. اگر می خواهیم فصل بعد قهرمان شویم، باید به پیشرفت ادامه دهیم و به خصوص در نتیجه گیری ها بهتر و باثبات تر باشیم. در غیر این صورت رقابت با بایرن بسیار مشکل خواهد بود.»

 

 

1504550

دیدگاه‌ها