کد خبر : 1699052 | 09 مرداد 1399 ساعت 03:33 | 32K بازدید | 2 دیدگاه

فرانسوی های بارسلونا؛ دو تا می رسند، یکی نه!

از بین سه مصدوم فرانسوی بارسلونا دو بازیکن می توانند در دیدار مقابل ناپولی به میدان بروند.

فرانسوی های بارسلونا؛ دو تا می رسند، یکی نه!


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته آتی در دیداری حساس و تعیین کننده در چارچوب بازی برگشت مرحله یبک هشتم لیگ قهرمانان باید پذیرای ناپولی باشد و با توجه به تساوی 1-1 دو تیم در بازی رفت در ایتالیا، بارسا کار آسانی برای صعود به دور بعدی و رویارویی احتمالی با بایرن مونیخ ندارد.

 

1515171

 

در حال حاضر سه بازیکن فرانسوی بارسلونا شامل عثمان دمبله، کلمنت لانگله و آنتوان گریزمان دچار مصدومیت شده اند و به نظر می رسد به جز اولی، دو بازیکن دیگر در دیدار مقابل ناپولی قادر به حضور در ترکیب اصلی بلوگرانا خواهند بود.

 

گریزمان که دو هفته پایانی لالیگا را از دست داد، اخیرا در تمرینات حضور یافته و به زودی در کنار دیگر بازیکنان نیز می تواند کار کند. شرایط  برای کلمنت لانگله نیز همینگونه است و او نیز می تواند در قلب خط دفاعی بارسلونا کنار جرارد پیکه قرار گیرد. اما عثمان دمبله اگرچه اخیرا در تمرینات حضور یافته، اما مدت هاست از ترکیب اصلی بارسلونا دور بوده و بعید است کیکه ستین بعد از شش ماه در این مسابقه مهم به دمبله میدان بدهد. در حال حاضر به نظر می رسد مهم ترین دغدغه سرمربی بارسلونا غیبت دو مهره مهم این تیم در خط میانی به نام های آرتورو ویدال و سرخیو بوسکتس به علت محرومیت است.

دیدگاه‌ها