کد خبر : 1699131 | 09 مرداد 1399 ساعت 16:40 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

فرصت طلبی رئیس ناپولی: بازی در بارسلونا برگزار نشود

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی معتقد است که دیدار تیمش برابر بارسا باید در مکانی به جز شهر بارسلونا برگزار شود.

فرصت طلبی رئیس ناپولی: بازی در بارسلونا برگزار نشود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که شهر بارسلونا به لحاظ شیوع ویروس کرونا اصلاً در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و روزانه موارد زیادی از مبتلایان در این شهر به ثبت می رسد؛ موضوعی که باعث شده حالا برگزاری دیدار بین دو تیم بارسلونا و ناپولی در چهارچوب مسابقه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

 

طی ساعات گذشته گفته شد که یوفا از وزارت بهداشت کاتالونیا درخواست کرده تا برای برگزاری بدون خطر دیدار بین دو تیم بارسلونا و ناپولی به آنها تضمین بدهد. از طرفی به نظر می رسد که در صورت بدتر شدن اوضاع این امکان وجود دارد که این مسابقه در کشور آلمان یا پرتغال برگزار شود.

 

 

 

1515505

 

 

در همین رابطه رئیس باشگاه ناپولی یعنی اورلیو دی لورنتیس به شایعات برگزاری دیدار تیمش مقابل بارسلونا در ورزشگاهی به جز نیوکمپ واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: " بازی مقابل بارسلونا همیشه یک مسابقه فوق العاده است. در تابستان دو بار و در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز یک بار مقابل آنها بازی کردیم و قرار است یک مرتبه دیگر به مصاف این تیم برویم.

 

موارد شک و شبهه برانگیزی از اسپانیا به گوش می‌رسد اما یوفا بی تفاوت به نظر می آید و فکر می کنم کسی نیست که بتواند اوضاع به وجود آمده را اداره کند. اگر تصمیم بر این باشد ادامه لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال و لیگ اروپا در آلمان برگزار شود، بنابراین به نظرم بهتر است که مسابقه برگشت ما مقابل بارسا نیز در یکی از این دو کشور باشد. نمی فهمم که چرا باید در شهری مثل بارسلونا که مشکلات زیادی دارد، باید به مصاف بارسا برویم."

دیدگاه‌ها