کد خبر : 1699668 | 12 مرداد 1399 ساعت 10:28 | 45.8K بازدید | 4 دیدگاه

آقا کریم – حقیقی؛ در انتظار یک تصمیم مهم (عکس)

علیرضا حقیقی در دیدار با پرسپولیس همانند دیدارهای قبلی یکی از خوب های نساجی بود.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دروازه علیرضا از روی نقطه پنالتی توسط علی علیپور باز شد که به زعم برخی از کارشناسان او خطایی روی علی علیپور انجام نداده بود؛ با این حال در برخی از صحنه ها حملات بی امان سرخ ها را خنثی کرد تا جایی که در پایان بازی و در کنفرانس خبری محمود فکری از این دروازه بان به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشته بود، تشکر کرد. 

علیرضا حقیقی در ابتدای بازی با دسته گل به سراغ کادر فنی تیم سابقش رفت و خوش و بش گرمی با آنها به خصوص کریم باقری داشت؛ او با نمایش های خوبی که در هفته های اخیر داشت حالا در انتظار یک تصمیم مهم از سوی کادر فنی پرسپولیس است؛ حضور در اردوی سرخ ها به جای علیرضا بیرانوند. این تصمیم از سوی کادر فنی پرسپولیس می تواند به حضور دوباره او در اردوی تیم ملی هم منجر شود. 

 

این یک تصمیم خوب به سود پرسپولیس و به سود علیرضا است؛ حقیقی با این تصمیم دوباره در تیراس نگاه ها قرار می گیرد و می تواند سیر صعودی خود را دنبال کند. از سویی دیگر علیرضا که برای حضور در اردوی سرخ ها با مشکل رضایتنامه روبرو نیست با توجه به تجربیات گرانبهایی که در سال های اخیر اندوخته به طور حتم می تواند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد. حقیقی زودتر از علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی شد اما در ادامه مسیر به خاطر اشتباهاتی که داشت این موقعیت را از دست داد؛ اکنون به نظر می رسد نمی خواهد اشتباهات گذشته را تکرار کند. در 7 بازی اخیر نساجی علیرضا حقیقی یکی از بازیکنانی بود که در کسب 13 امتیاز نقش داشته است. 

کریم باقری در تعیین سرنوشت فصل آینده علیرضا حقیقی هم نقش خواهد داشت؛ چرا که هم یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس به حساب می آید و هم تیم ملی. دیدار این دروازه بان با کریم باقری در پایان بازی با نساجی یک خوش و بش گرم و البته معمولی و بدون بهانه بود. اما جای تردیدی نیست آقا کریم درخشش علیرضا حقیقی را در بازی با پرسپولیس دید و با توجه به تجربیات گذشته این دروازه بان می تواند به او در حضور توامان در اروی سرخ ها و تیم ملی کمک کند.

عکس: معین نادری

 

 

دیدگاه‌ها