کد خبر : 1699692 | 12 مرداد 1399 ساعت 12:06 | 32.1K بازدید | 8 دیدگاه

بازبینی صحنه ای که با اشتباه داور و گزارشگر دیده نشد

سر علی کریمی جلوی توپ سپاهانی‌ها(عکس)

هافبک استقلال در صحنه ای که در حین بازی خیلی دیده نشد، سرش را جلوی توپ گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها بعد از زدن گل دوم به سپاهان در دقیقه 65 با توجه به یک بازیکم کمتری که در زمین داشتند، با جان و دل برای حفاظت از برد خود در بازی بزرگ هفته بیست و هفتم دفاع می کردند. 
دقیقه 68 بود که محمدرضا حسینی از سمت راست به سوی دروازه استقلال هجوم برد و علی کریمی هم او را تا کنار خط عرضی همراهی کرد. وقتی هافبک نفوذی سپاهان سر توپ زد و می خواست کریمی را جا بگذارد تا یک موقعیت خطرناک روی دروازه حسینی به وجود بیاورد، هافبک استقلال که راهی برای زدن توپ با پا به ذهنش نرسید، سرش را جلوی توپ گذاشت و یک صحنه فوق العاده را رقم زد.


با اینکه علی کریمی در اقدام نادر خود یعنی دفع توپ با سر از روی زمین موفق بود و حسینی را متوقف کرده بود، داور که دید مناسبی نداشت تصور کرد او با دست توپ را لمس کرده و خطای هند کریمی را اعلام کرد. اعتراض علی کریمی هم فایده ای نداشت و داور با سوت اشتباهی که زد، باعث شد حرکت هافبک استقلال که کمتر در مستطیل سبز شاهد آن بودیم، به چشم نیاید.


جالب اینکه جواد خیابانی هم در گزارش خود اعلام کرد که کریمی توپ را با دست زده؛ در حالی که صحنه آهسته خیلی واضح نشان می داد هافبک جنگنده استقلال سرش را جلوی توپ گذاشته و مرتکب خطای هند نشده است.

 

1516281

 

1516280

 

1516279

دیدگاه‌ها